Church street

Hej hej.

Nu sitter man här och degar igen.
Vet inte vad som hänt med min fantasi.
Känns som ja inte kan hitta på nått roligt att göra om dagarna.
Fan är ju en plåga att va ledig nu.
Och då äre nått som är fel va?

Annars då?
Jodå skulle vart till falun med Marika idag men så vart det inte.
Trist men man börjar bli van så de gjorde väl inte så mycket.
Desto roligare blire imorgon.
Då ska jag nämligen ut med nya jobbet.
Först blir de Church street, käka gott och drick lite.
Sen upp på läkerol arena och kolla när brynäs vinner mot färjestad.
Kul med lite sociala grejer sådär.

Men de är en mindre rolig grej imorron oxå.
Ska till tandläkaren.
Jag tycker inte de är så farligt att gå dit men det är ju inte roligt heller.
Men får tänka på vad som kommer efter.

Nej nu ska jag äta lite.
hörs.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ojoj..du har mkt tankar du =) Nu har jag läst alla inlägg, intressant & underhållande när man sitter här på jobbet å har tråkigt =D Synd att du jobbar i helgen å inte kunde komma ner å hälsa på..det hade varit skoj! men vi får ta det nån annan gång istället =) Ha de gött...Pöss å Kram

2007-11-15 @ 01:16:23
Postat av: Lollo

Åh vad gott med church street *avis*
Har faktiskt också en jobbmiddag inbokad, bishops den 8e. Känner mig vuxen hehe har aldrig varit ute o käkat med ett jobb förr =P

2007-11-15 @ 13:13:50
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0