Lager 157

Hej hej.

Ja idag har jag vart ut på en liten road trip.
Har vart sugen på att åka och kolla in Lager 157 ända sen lollo och Erik va dit och shopa.
Så jag begav mig iväg i snöyran och slasket idag.
Skulle plocka upp Majken i Falun så jag behövde inte åka hela vägen själv.

Fan de är inge roligt att åka när inte vägarna är plogade.
Man sitter lixom på hel spän hela tiden.
Så när jag kom fram till Falun och inte hitta till Marikas skola så vart man ju lite less.
Hatar att bara åka omkring utan att veta vart man ska.
Det blir man ju super stressad av.
Som tur va så tog det inte allt för långtid innan jag hitta rätt så jag va inte helt sur.

Hitta även ut ur falun med hjälp av marika och sen va det inte så himla långt kvar till
sågmyra. Det är där det ligger.
Dessutom va de plogat så de va lugnt. Marika gnälde lite att jag körde för nära dom andra bilarna men dom har väl lika stora problem som mig att stanna så jag lyssna inte så noga.

Väl framme så börja vi med en fika för att mätta våra hungriga magar.
Och man vet ju att man inte ska shopa på tom mage.

Inne där så började de bra.. plockade på mig 3 par jeans och en pike tröja.
Som tur va så prova jag jeansen och inte bara plocka i dom och trodde att dm skulle passa.
Tydligen har röven växt. jag skylle på benböjen inte på nått annat.
Men ett par passa iaf.
Sen efter de kom vi till kallingarna, plocka på mig 4 par frank dandy kallingar.
Skönt att ha lite nya. Vart ett linne oxå.
Vart en bondelin kardigan oxå.
Och en Pour t-shirt.
Hoppas de vart dom märkena nu.. har inte så stor koll.
Och jag bryr mig inte så mycket heller.

Sen börja plågan. Kom in på tjej delen.
Det va ju så mycket fina kläder och stakars marika hade ju så lite pengar.
Inge roligt att ha mycket pengar när andra har lite.
Men tyckte hon fick ihop en hel del fina kläder för dom få slantarna hon hade.
Inte lätt att va student alltid.

Hem resan gick bra..
Lämna av Marika i Falun. Hitta rätt hem till henne direkt där.
Antingen är jag grym eller så är falun litet jag vet inte jag.. vad tror ni.
Hitta ut och sen va de plogat hela vägen hem så de va bara att gasa.

Idag va en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Kul med Lager, du får väl ta o lägga ut bilder på shoppingen!

2007-11-30 @ 12:27:48
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Marre

Segt som fan med lite sömn.. Man dör.

2007-12-03 @ 22:59:35
URL: http://mertzipe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0