Långkalsonger.

Hej igen.

Tog gustavs råd och lyssnade på Christian Kjellvanders poppies and peonies.
Börjar mer och mer gilla den softa musiken.
Har alltid gillat Lars W och Bruce S men dom är ju lite mer rockiga.
Skivor som spelas ofta här hemma är Bruce och Lars nya som jag tycker är sköna.
Och ibland rullar ju även britney igång. :D

Ush nu är vintern här.
Första gången längkallingarna åkte på va idag.
Vet inte varför jag inte gillar att ha sånna för när dom väl är på så äre ju jäkligt skönt.
Men de är väl när dom ska på och av som det blir drygare.
Det blir ju ett helt plagg extra att ta av.
Första glaset julmust kom idag oxå.
Hur gott är inte de.
Jul musten är här alldeles för kort.
Undra om man kan grogga på den..
Det lär provas.

Har vart och lämnat blod idag med.
Tycker det är rätt skönt.
Känns väl lite ner dom sticker in nålen men de gör inte ont.
Och det går så fort att lämna och har man tur så får man nån söt sjuksköterska som tar hand om en.
Idag fick jag dock en lätt förvirrad dam.
Men det gick bra det oxå.
Tog en ryggsäck som ersättning för mitt blod.
Bra att ha till jobbet tänkte jag.
Anmälde mig till Tobias fonden oxå .
Kanske man får lämna benmärg.
Läst lite i häftet där. Lät som om de gjorde ont iaf.
Men kan man rädda någons liv så äre värt de.

Hehe har blivit värsta räddar killen.
Skönt att man kan användas till nått bra iaf.

Lämna blod tycker jag alla borde göra.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad är Tobias grejen?
Ja lämna blod är ju kul, gott fika efteråt också ;)
Men nån söt sköterska har jag dock inte sett haha. Har bara vart tanter när jag varit där.

2007-11-29 @ 21:45:42
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Gustav

Vilken tur att du tar till dej lite musiktips.
Christian Kjellvander är så himla skön och bara lyssna på när man behöver tid för sig själv och bara ta det lugnt. Hans röst är så jäkla fin.

Imorgon ska jag se Winnerbäck live i Jönköping och på söndag blir det Kjellvander! Ska bli så himla skoj med denna musikhelg.

Vi hörs kompis.
Kram

2007-12-05 @ 20:09:28
Postat av: Ida

Ja, lämna blod borde alla göra. utom dom som har något fel på det förstås.. men det är lätt att inte ta sig för att göra det. Du är duktig du.

2008-01-01 @ 12:33:13
URL: http://fragglan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0