Måndag

Hej hej.

Hur äre med alla? (en fråga som ni gärna får svara på)

Med mig äre iaf bra.
Har haft en bra helg och är ledig den här veckan förutom onsdag då jag bara har ett möte på jobbet.
Helgen iaf..
Jag bestämde mig ju förra helgen för att de skulle va kul att träffa "Londongänget".
I det gänget ingår Ida, Martina, Gustav, Erik och David fast dom va bara dit och hälsa på.
Har inte blivit så mycket att man träffar dom nu när dom pluggar på olika ställen i sverige.
Men i helgen passa de för alla.
Så jag lagade lite middag innan alla skulle komma och shit va svårt de är att laga mat åt flera.
Det vart en grönsaks och nudelwok med kykling på sidan om då en del inte äter kött.
Det vart gott iaf om ni frågar mig.

Så fick jag lite pressenter. En pressentkorg med massa gott i. De va lite frukt, choklad och sånna där brödpinnar med vitlöksost att doppa i.. Det va jäkligt gott iaf. :)
Sen så fick jag en blomma och en Darin affish.

Vart en lugn och skön fest med mycket prat och en del dricka förstås.

Kom tyvärr inte ut på krogen kom bara ner på stan sen vart det ett sidospår.
Riktigt onödigt. Men ibland så blire bara så. :)

På söndagen va jag riktigt sliten och vart inte helt nöjd när jag kom på att ja hade
rinkbandymatch på dagen. Det gick ju som de gick med den med och de va väl inte så konstigt heller.
Efter matchen precis när vi ska på max efter matchen så ringer marika och undrar om vi inte ska käka nått.
Och eftersom har ätit max så mycket och ärligt talat tröttnat lite så tack jag väl ja.
Men de är inte helt lätt att komma på vart man ska käka på en söndag. Oftast blire ju Max eller nån flottig pizza men ja va inte så sugen på de så jag krongla lite innan vi kom fram till att vi kunde äta på kungshallen.

Det vart iaf black and white för både mig och marika. Kanske inte den godaste jag ätit men bättre än pizza iaf.  
Bjöd studenten på maten. Lite för att fira att hon kommit in på skolan och att jag fått nytt jobb. Plus att ja kände mig snäll. Händer inte så ofta så man kan väl säga att hon hade tur. :P

Idag hände de iaf.. Jag nådde upp till 80 kg i bänk. Första målet på träningen avklarat. 
Det gick rätt fort. Från 50 till 80 på 3 månder typ. Nya målet är 100 kg och 10 gånger på 80 kg. 
Troligtvis blire 100 kg först men vi får se. 
Kändes jäkligt skönt iaf. 
Sen så hörde jag att de ska bli snö i veckan och jag hade en lång resa inplanerad så jag va ut och bytte till vinterdäck så man va förberädd. 
Tyvärr så blir de ingen resa, Men de är väl bra att ha de gjort iaf. 

Vet inte vad jag ska hitta på i veckan nu. 
Kanske teater igen med gustev nånkväll iaf?

Ja är ni sugna att hitta på nått så hör av er. 


 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Låter som du haft en bra helg!

2007-11-06 @ 10:25:47
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: sophie

Kungshallen är inge vidare håller jag med om!
Knappt man blev mätt och jag är ingen storätare...

2007-11-06 @ 16:15:23
Postat av: Gustav

Hej kompis.
Nästa tisdag blir det teater igen. Om du är sugen.
Kolla om du är ledig nästa tisdag, så återkommer jag med mer info.
hej

2007-11-07 @ 13:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0