Måndag

Hej hej.

Har vart dålig på att uppdatera här nu ett tag.
Men vad ska jag skriva.
Man blir ju inte direkt inspirerad av denna årstid.

Idag tog jag iaf tag i mig själv och gjorde nått fast att vädret sög.
Har haft en liten lista på saker jag behövt köpa.
Saker som är bra att ha men som man sällan tänker på.

Konservöppnare.
Vas.
Skoställ.
En hylla till köket. (hitta dock ingen sån)

Det vart en sväng till IKEA.
Och för att göra de lite roligare så hörde jag med Gustav om han va sugen att följa.
Och så blev de. 

Det va rätt dött på IKEA ända tills vi kom till kassorna. 
Där stog allt folk och som vanligt så lyckas man ju ta kassan där det ska strula. 
Men jag får ju iaf det jag ska ha och har inge brottom.
Varja minut utan för lägenheten och ensamheten är skön. 
Även om man står i en kö på IKEA med massa grejer i famnen. 

Efter IKEA så blire hela valbo svängen med stadium, skopunkten, siba och hela köpcentrumrundan. 
Toppas med en fika på fiket jag inte kommer ihåg vad det heter men de ligger utanför JC iaf, 
Smörig chokladboll på latte blire för både mig och Gustav. 
Men de som är godast är bara att sitta och prata. 

slut.
 
 


 

 

Kommentarer
Postat av: Stina

Fiket heter Coffee & Fresh.. :) Basketspelare från Ockelbo som äger den.. :P

2007-11-13 @ 21:43:54
URL: http://tjorv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0