Tandläkaren

Hej.

Va till tandläkaren idag.
Jag tycker inte de är så farligt att gå dit.
Har sånt där abonemang så det kostar inget äns.

Sen att skrapa bort tandsten är väl inget jag njuter va direkt.

Men den här gången va lite speciell.
Hade tydligen fått en ny tandläkare.
En Fanny i 25-26 år åldern. 
Brunett och såg snäll ut.
Söt tjej.

Men fan va hon pina mig med att skrapa tandsten och leta hål.
Fattar inte hur mycket jag än kör med tandborste och tandtråd så hitar dom alltid tandsten.
Som tur är så hitta hon ett litet hål oxå.
Så jag får träffa henne igen om några veckor.
Får försöka svettas lite mindre då tror jag.
Va helt blöt på rygger när hon va klar.

Sen så va de lite andra grejjer jag fixa där oxå.
Har en plast tand som jag har försäkring på som jag vill byta ut mot porslin.
Ska nämligen bleka tänderna har jag tänkt och då vill man gärna ha en vit framtand med.
Så de blr minst två "dejter" till.

mysigt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0