härliga minnen.

Kom just hem från kusin Erik.
Vi har vart och spelat biljard och krysslåda varv (xbox 360)
Jag vann biljarden med 2-1 i matcher.
Vann lite på tur kanske men dom segrarna räknas dom med.

Iaf nu när jag går hem från Erik så kommer jag en bit på väg så hörs de ett jäkla liv.
Det är två tjejer i 14-15 års åldern och en kille.
Dom är dyngraka och har super skoj. skrattar och vinglar.
Jag går förbi och dom hejar.
Jag ler och säger hej hej.
Dom fortsätter vingla och jag fortsätter och går.
Men minnen och tankar kommer upp i huvudet.
Man minns hur de va när man va i den åldern och festa för dom första gångerna.
Hur kul man hade även fast man bara satt hemma med några kompisar och drack hembränt med jos eller cola.
Och hur tråkigt det blivit att festa nu,
Vad beror de på?
Har man festat för mycket och blivit för gammal?
Så illa kan de väl inte va?
Är det kanske för att man oftast går ut nu bara för att träffa nån?
Nån som man aldrig hittar i krogens äkliga lokaler?
Jag längtar iaf tillbax till den tiden när man va liten och inte kom in på krogen.
Festandet va så mycket roligare då.

En annan rolig sak som hände nu när jag kom hem.
Utan för min dörr stog en bukett med blommor.
Förvånad läste jag på lappen..Till: Andreas Lindholm.
Ja då står dom väl vid rätt dörr iaf då.
Hade ingen aning vem dom kunde va ifrån.
En hemlig beundrare kanske?
Nä inte den här gången heller.
Dom va från Manpower som tacka för att jag jobbat hos dom och önska mig lycka till på nya jobbet.
Gulligt av dom. Måste komma ihåg att ringa och tacka på måndag.

Imorron är det iaf fest.
Hoppas de blir skoj.
Ses kanske.

peace

Kommentarer
Postat av: Malin

Roligt med blogg hörredu.
Grattis till nya jobbet. :)

2007-09-29 @ 20:18:06
URL: http://lindbergm.blogg.se
Postat av: Erik

Tur, ja det är väl det ända ord som passade in. :P
Men grattis till vinsten i alla fall.
Hade i alla fall kul, trotts förlusterna. Haha. :)
Vi hörs kussen

2007-09-30 @ 09:29:07
URL: http://erikvon.blogg.se
Postat av: Åsa

Shit inte trodde jag du va så här seriös å skrev blogg å allt.

2007-09-30 @ 17:39:25
URL: http://artificialgirl.blogg.se
Postat av: Lollo

kul med blommor då, även fast det va från ditt gamla jobb o inte från en snygg tjej hehe

2007-09-30 @ 20:41:20
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0