Ledig.

Hey hey hey,

Hur hänger den?
Jo tack den hänger rätt fint,.
Har vart en bra helg..
Började med att jag gjorde min sista dag på ericsson i fredags.
Det känns både skönt och trist.
Skönt att få lämna allt slit och osäkerhet. Men mycket tråkigt att lämna alla härliga
jobbarkompisar.
Det är dom som gjort de värt att jobba där i nästan 2 år nu,
Men dom finns ju kvar och man kan träffa dom även fast man inte jobbar ihop längre.
tur är väl de.

Tillbax till fredagen igen då.
Efter jobbet va de full fart.. Skulle ut och fira att jag fått nytt jobb och att fredde fyllt år,
Fyra grabbar som skulle ut och käka och ha trevligt,
Bestämde oss i sista stund för churchstreet.
Mycket god mat, jag åt loaded potatoskins.

Det åt vi allihop förutom erik.

Han åt något annat :)

Många öl vart de oxå.

Efteråt så gick vi hem till johan och fortsatte förfesta lite där.

provade på nintendo wii. Tycker iaf att singstar och guitarhero är ett bättre förfestspel

men de får godkänt.

Ja sen vart de då brända och goya.
Eller de vart goya för alla utom för mig, jag vart löjligt trött och sket i goya och tog en taxi hem.
Fattar inte att man fortfarande försöker gå ut efter en förmiddagsvecka att man inte lärt sig de än att de inte går.
Men men de va ju trevligt iaf.

Vaknade superbakis på lördagen.
Härlig huvudvärk, god smak i munnen och bakiskåt som en räv :)
Kom inte upp ur sängen förns 17.
Såg en bra film när jag låg i sängen iaf.
Death proof, jäkligt snygg och cool film.
Om ni inte sett den så tycker jag att ni borde göre de.
Sen klockan 18 va de dags för innebandy.
Har börjat spela med ett gäng valbobor.
Eller igentligen så äre jocke på jobbet som tar med mig.
Det är inga sportkillar med men dom gör sitt bästa och har roligt,.
Det kommer man rätt långt på.
Spelar sjuktlänge oxå, 18-21.
Efter det så är man lagom slut.
Då va de skönt att man hade en ursäkt att inte gå ut och festa.
Hade bestämt tidigt i veckan att vi skulle kolla på film och käka max hos mig jocke och jag.
Tror jag fick ihop det ostigaste målet jag någonsin ätit, ultimate cheesemål med en extra liten cheesburgare och chillicheese samt två smältost dipper självklart med plusmeny.
Tur att man inte bantar och mätt vart jag.

Idag då?
Jo jag har gjort saker idag oxå.
Vaknade och såg ut genom fönstret på det vakra vädret och kände att de skulle bli en bra dag.
Laddade in en ny bok på Ipoden och gjorde mig i ordning för en lång promenad.
Men precis när jag börja bli klar så ringer kusin Erik och frågar om vi ska ut och gå.
javisst skulle vi de men då fick Ipoden stanna hemma.
Vi tog långpromendanen ner på hälsanstig och  tillbax över gammelbron.
Erik berättade om det nya settet han skulle vinna pengar och jag lyssnade.
Trav, det låter så enkelt när han berättar men varför finns de inte då fler miljonärer?
Nej jag är inte så mycket för att spela sådär jag,.. men de är kul att gå på trav.

Det va middag i forsby idag.
Middag för att Sanna och Viktor åker till australien 6 månader nästa helg och för att Cicci flyttar upp till Åre igen för att fortsätta i skolan. Hemgjorde pizza och cheesecake till efterrätt.
Pelle och Dana och Mormor och Morfar va oxå där.
Trevligt med släkten sålängde de inte blir förmycket.

Och nu sitter jag här och funderar på vilken film jag ska se ikväll och om jag borde fråga den söta tjejen på efterfesten som jag pratat med nu ett tag om hon vill träffas och kanske ta en fika.
Men tänk om hon inte vill va tråkigt de skulle va.
Vi får se hur de blir.

Jag har faktiskt lite planer inför nästa vecka.. Det är inte ofta.
Men tilde fyller 9 på tisdag och ska ha lite kalas.
Och sen på lördag så ska jag på två fester.
Jocke har bjudit med mig på två inflyttningsfester som ska bli trevligt.
Så hoppas jag louise kommer och hälsar på någon dag det va så länge man träffa henne.

jaha de va allt.
Många ord och lika mycket skit.
Lämna gärna en kommentar så jag vet om de är någon som läser de överhuvudtaget.

peace
//Andreas




Kommentarer
Postat av: fredrik

jag läser iaf rikast

2007-09-23 @ 20:54:08
Postat av: Lollo

Jag läser också. Kul med ett långt inlägg, verkar som du har fullt upp.
Churchstreet är ju så gott!

2007-09-24 @ 11:51:57
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Gustav

Du skriver så vackert Andreas.
Du är en riktig sötnos.
Du nu har jag inget mer och skriva.
puss

2007-09-25 @ 13:48:12
Postat av: Erik the Miljonär

Hallå Scheriffen!
Amigo con queso var det jag åt. ;) Plus att jag fick låna en cowboy hat i baren för att dölja mitt risiga hår.. :P
Igår spelades det på hästar.. Men du kan ju läsa mer om det i min blogg som jag ska skriva nu.
Ha det

2007-09-30 @ 09:36:13
URL: http://erikvon.blogg.se
Postat av: Sara

shit va seriöst skrivet i bloggen.. visste inte att du va sån hehe.. skaffa blogg o allt. =)

2007-10-03 @ 22:50:09
URL: http://sarriiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0