Tisdagar.

Ja hej hej,

Nu är tisdagen över.
Kanske veckans värsta dag.
Iaf när man jobbar..det är något konstigt med tisdagar.
Dom känns alltid längst och det är alltid mest problem på dom.
Får se om de kommer va lika på kornäs.

Det är inte lätt att blogga när det ända som snurrar i en skalle är surrandet från fläkten i datorn.
Känns som den låter otroligt högt.
Har så mycket att skriva men den blockar allt,
Det hjälper nog inte att jag känner mig så ratslös så att jag skulle kunna klättra på väggarna.

Det va alldeles för länge sen de va en riktig träning nu så man fick ta ut sig och bli riktigt trött.

Jaha ni visst inte att jag börjat träna?
Med det har jag efter många om och men kom man iväg och köpte ett kort på
inne stället kraftsportsklubben.
Skönt att träna där inga spänniga killar och inga snygga tjejer som man måste imponera på.
Vilket är bra eftersom jag inte tränat så länge, drygt 2 månader, och inte är så himla stark än.
Men de går framåt måste jag säga.
Mitt mål är att ta min egen kroppsvikt i bänk och de är inte så många kilon kvar dit.
sen får vi se vad målet blir efter de. Men jag lovar att berätta när jag klarat de.

Jaha men hur ser de ut med tjejer då?
Jadu.. prata inte om de..
Det börjar nästan bli komiskt de här..
Men de ska jag nog berätta  nån annan gång i sagan om M.
Eller saga och saga?
Ska inte dom ha ett lyckligt slut, typ och sen levde dom lyckliga i alla sina dagar?
Det har inte den här så de är nog ingen saga iaf.
Får komma på ett nytt namn på den.
Fantasin om M kanske.. ja den va rätt bra.
Men visst de har vart fler under sommaren.. men dom verkar inte lika intresserade av mig som jag utav dom eller så är det tvärt om.
Varför ska de vara så svårt. :)

Jag tänker iaf på dig och saknar dig.

suck, nu äre dags att slänga ihop en matlåda till imorron och se lite på tv innan de blir sängen.

Ha en bra morgondag för denna tisdag är snart över.

peace //Andreas





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0