Vinterjacka

Va ner på stan tidigare idag med pappa och leta vinterjacka.
Eller vinterjacka och vinterjacka.. blir de som förra året så kommer man ju inte behöva en riktig vinterjacka.
Jag vet iaf vad jag vill ha för en jacka,
En sportig skidjacka.. typ Peak eller liknade.


Typ sådär ska dom helst se ut.
Jag prova den mörkblåa idag på stan så den  kan de nog bli.
Men smakar de så kostar de oxå.
Men en av dom ska jag ha.

Köpte ett par nya träningsskor idag iaf.
Tycker om att gå i träningsskor tycker de är skönast och så är dom snygga.
Perfekt att ha till vardags.

Dom ser ute så där fast med rött istället för blått.
Jäkligt sköna.
Gjorde inget ett de va extrapris på dom heller.

Nej nu ska jag se på lite film och slappa.
Vi hörs.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0