100kilos mannen

Oj vad tiden går fort när man har roligt.
Snart är det jul.
Jag jobbar nu hela vägen fram och över jul så de kommer gå fort.
Jobbar natt julafton och juldagen så det är rätt lugnt. Hinner ju vara mycket med familjen iaf.
Och det känns som de viktiga med julen.
Allt runt om är bara extra.

Jag är iaf klar med julshopandet. Tror jag.
Tror de gick på 3500 ungefär i år,
Får veta mer precis nästa månad. Handlat allt på kreditkortet.
Den smällen tar vi när den kommer.


Glömde berätta en viktig sak igår.
Jag fick äntligen upp 100kg i bänkpress.
De va ett litet mål jag hade att klara de före jul.
Det såg tufft ut länge men igår så gick de.

Vad ska man ha för mål nu då tro?


Hade förästen en ny läsare idag.
Undra vem de va.
Eftersom jag har så några så är jag lite rädd om dom jag har.
Du kan väl slänga in en kommentar så jag vet vem du är.


Vad sägs om en liten festare i mellandagarna?


Kommentarer
Postat av: Louise

skönt o va klar med alla klapparna :-) har bara några kvar jag med.. det ska nog gå o lösa snabbt på måndag!

2008-12-20 @ 15:37:03
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Malin

3500 på klappar? vilken dåre.

2008-12-25 @ 19:51:34
URL: http://lindbergm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0