Kina

Det går utför för bloggen.
Färre och färre besökare.
Men de är väl för att de är för dåligt med inlägg.
Ska försöka komma igång lite bättre.

I veckan kom mamma hem från Kina med pressenter.
Va ut och hälsa på lite.
Dels för pressenterna men mest  för att lämna och ta emot julklappslistor.
Den här julen har jag inte önskat mig nått specielt.
Bara tråkiga saker.
Typ strumpor och underställ.

Men det är ju alltid roligast att få saker som man inte vet tat man önskat sig.

Det här fick jag iaf från kina.
  

 Apropå Kina så ser det ut som att jag ska åka dit i april.
Då med hela familjen.
Betalar jag resan så bjuder mamma på hotel.
Dte låter som en shysst deal.
Hoppas jag inte jobbar.

Men de serut som jag är ledig.
Om inte annat så kanske man fått sparken,

Om det är någon som är sugen att följa med till lager157 i sågmyra på onsdag så slå mig en pling. 
www.lager157.com

Kommentarer
Postat av: Louise

Den där flaskan är så snygg. Pappa o Mamma hade inhandlat en när de var på kryssning förra veckan.

2008-12-08 @ 22:41:29
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: saris

Snygg flaska.. bra ide.. jag ska nog köpa tyg o sätta på flaskor som ja ger bort i present. Kul om du får åka iväg till kina.

Lager 157 skulle inte va fel nu innan julafton.. synd bara att jag kanske åker utomlands så kan jag inte handla annat innan.. annars hade jag lätt följt med. Love L 157

2008-12-09 @ 03:54:35
URL: http://sarriiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0