Nattuggla.

Svårt att sova.
Har jobbat natt måndag och tisdag.
Det sitter i.
Bara vrider och vänder på mig i sängen nu.
Drygt när man vet att man lär upp imorgon.

Men kan väl passa på att skriva några rader när jag inte kan sova.

I övrigt är det faktiskt riktigt bra.
Känner mig stabil.
Jag mår väldigt bra nu vet inte vad som gör de,
Men jag tror att det har lite med att de kommit in bra rutiner i vardagen nu.
Jag tränar bra äter shysst.
Och festar mycket mindra än jag gjorde förr.
Och det känns i kroppen att jag är piggare fast att dom säger att jag ser nyvaken ut varje dag på jobbet.
Men om man ska va trött kan man väl lika gärna va det där så man är pigg när man är hemma.
Man lever ju inte för att jobba, jobbar ju för att kunna leva.

Ja inte äns de påvverkar mig nämnvärt att det är tuffatider på jobbet och man vet inte om man får ha jobbet kvar.
Det är förhandlingar mellan facket och företaget.
Och det känns som att de inte är nån idé att oroa sig för man kan inte påverka nått iaf.

Har inte köpt en ända julklapp än heller.
Men imorron ska jag på stan och hoppas att jag kommer hitta alla då.
för sen finns det inte så mycket tid längre.
Jobbar sen från fredag till nästa fredag.
Rätt över julen.

Men som sagt det går bra för mig.
Saker löser sig på ett eller annat vis.

Hitta låten som är i Willys reklamen idag oxå.

Nu ska jag göra ett försök att sova igen.
Godnatt gott folk

Kommentarer
Postat av: Louise

skönt o va klar.. jag har erik, carro o alicia kvar.. sen är jag klar :D Får fixa dem på måndag.. jobbar nämligen fre-sön nu.. jihooo

2008-12-19 @ 09:53:12
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0