Sköna skor.

Ja här glider man runt i skön skor.
Va på valbo med marika här om dagen.
Faktiskt glömt bort vilken dag de va.
Börjar bli lite gaggig.

Skulle iaf kolla på lite julklappar tänkte jag.
Men dte vart ett par skor till mig själv istället.
Kommer en bild längre ner på dom.

Försökt oxå lura på Marika en förlovningsring men det gick inte.
Köpa ett smycke åt henne gick bra men är hon sådär kinkig så bli hon utan. 

Jaja såg iaf massa andra saker som jag oxå skulle vilja ha. 
Som tur är de ju jul snart och tomten kommer. 
Jag har ju faktiskt vart snäll hela året så jag borde få massa fint. 


Shit behöver få ett lite mer socialt liv. 
Helt isolerad nu känns de som. 
Och så fort man får träffa lite folk så blir man ju hyper. 
Och man är helt slut efteråt. 


Här kommer bilderna iaf. 
 

Skorna. Mycket sköna och ulliga.
Och så en ny t-shirt jag fått hem skickad.


Jo idag ringde dom iaf från nått företag som annordnar klassfester. 
Det är ju så att de är 10 år sen nästa år som jag gick ut 9:an på stigslund. 
Och då skulle dom ha nån återträff för oss på heratbreak. 

Iaf så undra dom om dom fick använda mitt namn och sådär. 
Orkade inte lyssna så mycket men de verka okej. 

Så får se skulle få nått hem skickat. 
Så skulle ja kanske få gå på den där gratis eller va de va. 

Kul om många kommer iaf. 



 

Kommentarer
Postat av: Louise

skönt med varma skor.. skulle också behöva inhandla några med ull inuti..

Tiden går, hoppas jag får gå på klassfest också snart.

2008-12-04 @ 11:23:49
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Marre

Kul om du får betala allt och får gå in gratis osså kommer ingen mer än du.

2008-12-04 @ 15:43:28
URL: http://mertzipe.blogg.se/
Postat av: saris

Men det där klassfesterna brukar va i maj-juni. Vilken tur du har som ringde dig då.. ingen har ringt här inte. Kanske inte är bjuden. Eller så hittar dom inte mig haha.

2008-12-05 @ 09:57:01
URL: http://sarriiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0