Äta glass


Vill bara tipsa om en bra sida som hjälper dig at hålla koll på din träning.
Fick den av mina kompisar på jobbet.
Man kan lägga upp mål, få tips av andra, tävla motvarande.
Passar all träning.

Sidan heter iaf www.Funbeat.se om ni registrerar er där leta reda på mig och lägg till mig som vän.
Mitt mål är att ha gjort 213 träingspass år 2008.
Sen tänkte jag lägga upp ett nytt mål i sommar när de är dags att börja springa.


Ska hämta min nya bil på torsdag.
Jag och morfar tar tåget ner till norrköping.
Snällt av honom att följa med som sällskap.

Va lite osäker på om jag skulle hitta hem.
Så de är skönt att ha en med som kan hjälpa.


Va och gick i hemlingby idag.
Skönt väder och bra musik i lurarna.
Tog lite bilder oxå men orkar inte lägga in dom från mobilen nu.
Kanske dyker upp någon annan gång.

Försöker fylla dagarna nu när man är ledig.
Har oxå vart och handlat, lagat massa mat, bakat en kaka och gymat idag. 

Imorron tänkta jag hinna med en prominad innan jag ska på stan och luncha med lollo. 
Kul att träffa henne för de va riktigt länga sen sist nu. 

Sen så har jag fått nått fel på min nya mobil så jag ska ut till onoff en sväng med den. 
Man ska inte köpa nya saker de blir alltid fel på dom då. 

Och imorron äre rolig ben träning på gymet som gäller oxå. 
Så får se om de blir någon prominad på onsdag. Brukar bli lite stel efter ett sånt pass. 


På lördag styr jag bilen mot falun först för tat hämta upp majk. 
Sen ska vi till Borlänge och gå på kupolen. 
Kul att shopa på lite nya ställen. Sen så får jag ju fortfarande bidrag av hennes mamma för att umgås med henne
så jag tänkte jag skulle få de avklarat den här måndan oxå. 

Tveksamt om de blir nå krogen nu i helgen. Mådde inte så bra efter senast då Ida hade fest. 
Fattar inte.. vart aldrig bakis förr. Nu ligger ja utslagen hela dagen efter. 
Inte roligt. 


 

Kommentarer
Postat av: Marre

Tönt.

2008-01-08 @ 18:57:30
URL: http://mertzipe.blogg.se
Postat av: Lollo

Det var en kul dag igår, blev ju en heldag :D haha.
synd att du kör som en dåre bara. Men vänta, du är ju en dåre, så d var väl inte så konstigt då :P

2008-01-09 @ 11:49:23
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Malin

Det är för att du börjar bli gammal du blir så bakis fattar du väl :P

2008-01-12 @ 09:57:46
URL: http://lindbergm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0