Bryt&lås

Dagen började tidigt.
Hade glömt när jag skulle va på jobbet imorse och sov dåligt pågrund av de.
Vaknade flera gånge under natten.
Vid 6 på morgonen gav jag upp och klev upp.

Vi skulle ha utbildning i bryt&lås hela dagen.
Så jag tänkte att jag ine kan börja före 7 för vem orkar bli utbildad då?
Men jag hade för mig att de va 8.
Så jag tog och åkte dit till halv 8. Då kunde jag inte va mer än 30 min sen eller 30 min tidig.
Ganska smart tycker jag själv. :)

Det va en mycket seg och jobbig utbilding. Va svårt att hålla ögonen öppna.
Tur at man satt långt bak så man kunde vila lite.

Dom bjöd iaf på flera fika.
Heter det så eller heter det flera fikor?
jaja dom bjöd äen på lunch så de va inte helt värdelöst.
Det äre ju igentligen inte med säkerhet heller.
Men rätt tråkigt att sitta 8 timmar och lyssna på de.



Efter jobbet så bestämde jag och Erik oss för att åka och träna.
Kul att få med honom. Får se hur pigg han är imorron.
Det gick rätt bra iaf.
Men de va lite tung.


Har två saker på tv som jag vill komentera.

Börjar med reklamen för Room service.
Blir så praty sugen när den kommer. Fan va roligt med ett sånt band.
Lär ju bli ett jäkla drag på festen med dom.
Kan ni tänka er en varm sommardag på en festival.
Små full på ljus god öl i glada vänners sällskap.
Och bara gå och släppa låss.
Jag tycker de låter kul iaf.

Sen så måsta jag skriva nått om I huvudet på gynning.
Har aldrig gillat den människan tidigar.
Och de gör jag väl inte nu heller.
Skulle inte vilja vakna upp bakfull en söndag och höra den där rösten.
Men hon gör rolig tv iaf.
Det är nog en programserie jag kommer följa.
Bra att man kan se den på internet oxå.
Gå in på kanal5.se och kika på de om ni har tid någon gång.



Kommentarer
Postat av: Marre

Hade ni en utbildning i att bryta lås? Jävla fabriksarbetare.. Då fattar man ju vem som står för statistiken på inbrott.
Slampa kan du va själv. Två tjejer på en kväll.

2008-01-29 @ 22:39:03
URL: http://mertzipe.blogg.se
Postat av: Lollo

Jag var ju visste med på kort.. tips, tryck på korten så förstoras dem o du kan faktiskt se vilka som är med :P
Bra med utbildningsdagar om man blir lite bortskämd med mat o fika, lite dåligt med sånt på mitt jobb annars.

2008-01-30 @ 16:10:25
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Kusin Erik

Kul att se att du har börjat blogga igen.
Mycket roande läsning. ;-)

2008-01-30 @ 20:21:34
URL: http://erikvon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0