En kort ljusglimt

Hur är det gott folk?

Onödig fråga när ni som läser den här bloggen iaf inte svarar.

Med mig äre iaf bra.
Har haft en rolig vecka.

Har träffat gamla vänner som jag inte sett på länga.

Haft en spännade resa.

Vart på nya platser.

Om det alltid va så här så skulle jag förstå vad de är för mening med livet.
Men det är allt för sällan.


Jag fårstär dock inte vad man har för fel.
Varför man går ut fast att man vet precis vad man får.

Inge bakis idag iaf.
Och mina nya jeans verkar funka oxå.
När jag stog i baren i rödarummet på goya och sippar på min öl så äre nån brud som nyper mig i stjärten.
När jag vänder mig så store 3 fina tjejer och dansar och ser lyckliga ut.
Men jag vänder mig tillbax och sumpar allt.
Och sover själv igen.


Idag har jag vart och kollat på hockey med Lars.
En skön slapp söndag då man ändå kom ut.


Nu kommer en vecka med massa jobb och massa saker att göra.
Får säga hejdå till livet och bara kämpa sig igenom den.


Kommentarer
Postat av: Stina

Men.. Du skulle ju ha dansat med dom ju! :) Nästa gång! :P

2008-01-13 @ 22:32:04
URL: http://tjorv.blogg.se
Postat av: sophie

Jag skriver väl en liten mening så blir du glad =)
Bara bra med mig dessutom, för att svara på din fråga.
Otur med tjejer? =)
Hare!

2008-01-14 @ 10:08:02
Postat av: Lollo

Nya jeans, blev det de där du prova på carlings ändå?
Ceasar är ju världens goaste =D

2008-01-14 @ 10:39:49
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Marre

Hehe.. Tack! Alla är så snälla. Till och med du! :) Fegis.. nyp tillbaka nästa gång!

2008-01-14 @ 18:00:33
URL: http://mertzipe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0