Massage.

Ja idag har jag vart på massage bland annat.

Men jag tänkte börja med nått annat.
Lite va som hänt sen sist jag skrev.

Det va ju ett tag sen.
Har inte funnits så mycket att skriva.
Har ju jobbat hela förra veckan sen så hade man ju inte
så mycket pengar kvar i slutat av månaden heller så de fanns inte så mycket att göra.

Men nu i fredags kom ju lönen så då kunde man börja leva igen.
Va på systemet för första gången på månste nästan va ett år.
Har levt på grejerna jag köpte i tyskland. Har massa sprit kvar från de men de är inget jag tyckerom att festa på.
Då vet man aldrig hur de går.
Hade nåstan glömt vilken bra affär de är.
Man blir inte besviken när man går dit dom har alltid något som passar.
Köpte en liten bland påse med Light öl.
Säkert mycket nyttigare. :)
Men det va gott och lätt drucket iaf.

Fedagen vart lugn.
Jag jobbade fredag och lördag förmiddag så de va bäst att ta de lugnt då.
Köpte Frisco på max och lite godis från hemköp och låg och kolla på film själv.
Vart Resident evil den nya kommer inte ihåg va de heter.
De va väl ingen jätte hitt direkt.
Men lagom att slö titta på.

Hade gott jätte bra att kliva upp hela veckan men när lördan kom så va de så att man lära hota sig själv med stryk för att komma upp till jobbet.
Tur att man inet jobbar så hårt så man kan ta de lite lugnt på jobbet.
Vart en liten vila efter frukosten.
Tänkte att de va bäst om man skulle orka med kvällen.

Efter jobbet så vart de raka spåret ut till haga och spela rinkbandy.
Dom har en egen serie dom kör där ute.
Inga domare så de är lite mer tufft spel, vilket är kul.

Försökt sova lite igen efter matchen när jag kom hem men de är konstigt
när man behöver sova så kan man de aldrig.
I vanliga fall behöver man bara setta sig i soffan efter jobbet så sover man.
Men inte när man ska ut inte då är de omöjligt.

Löste de med kaffe innan jag börja byta om.
Gillar inte kaffe så mycket men med lite bailys i så gick de bättre.

Det va förfest hemma hos fredde. Vi va 11 killar. Korvfest som vanligt.
Ingen tjejgäng som tröttnat på att ha musfest som kanske skulle va intresserad av en sammanslagning någon gång?
Men de är ju lite kul med bara killar oxå. Det blir så mysig stämning då.
Ribban läggs lite högre.
Tog taxi ner på stan sen och tog en stempel på goya innan vi gick till bränd.
På brända vart det shots, drinkar och man börja komma igång.
Fick till och med gratis shots. Fast de va nog inte med flit.
Först bjöd Martin mig och Calle och sen Calle sen skulle jag bjuda och jag bestälde in 3 samma.
Visst sa bartendern. Häller upp och jag tar fram kortet. Men han tar en bestälning imellan.
Sen när han kommer tillbax ger ha nmig ett kvitto där de står 126 kr betslt kontan.
Jaha tack tack då.
Men de va rätt åt honom för han va kass på att göra drinkar.

Inne på Goya va de som vanligt. Stramhetsnivå hög.
Men va kan man räkna med när man minglar med dom fina människorna.
Gick med Martin hammargren hela kvällen och gled mest omkring.

Efter krogen va Martin hungrig så vi gick till donken och han åt och jag titta på.
Tog en promenad tillsammans upp på söder där han bor och jag bestälde en taxi därifrån,

Väl hemma och man precis lagt sig ringer en lätt full Marika.
Och frågar om jag kan skjussa hem henne och Ida.
Nej tyvärr jag har drukigt men kan ju sova här säger jag mest på skoj.
Men så blev de.

Söndagen va de rinkbandy igen. Det kändes inte lika lätt då som de hade gjort dagen innan.
Men fick iaf en pizza och lite Cola som lön efteråt hos fredde.
Va dit och börja planera våran resa vi ska göra isommar.
Får se hur de blir.

Idag har jag vart ledig.
Skönt de. Har vart en bra dag.
Va och panat alla flaskor jag hade hemma så skönt att bli av med.
Vart nästan 100 kr så de va inte lite flaskor.
Sen vart de en sväng till ÖB och inhandla lite nödvändigheter.
Det blir många Sen i min blogg.
Roligt att man varierar sig lite.
Vart iaf stressigt fast att jag va ledig.
Va bjuden hem till mormor och morfar på mat.
Det blev god lassagn och kaka till efterrätt.

Men det va efter de de vart stressigt.
Hade en massage tid på fjärran som det vart lite snålt med tid till men jag hann.
Det va grymt skönt. Nästan hela tiden.
Han klämde på senorna som går från axlarna till nacken så att man ville vrida på sig som en liten mask.
Han gjorde nångrej med tummen under skulderbladet som oxå gjorde så ont så man fick hålla andan.

Nu ska jag se på Design med Simon och Tomas eler va de heter.
Ska försöka uppdatera lite oftar och kanske skriva lite kortare i fortsättningen.
Ha de bra.




Kommentarer
Postat av: Lollo

Härligt med massage.. Låter som du haft en bra helg! =D

2008-01-28 @ 22:58:37
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Marre

Ja det är väl inte alltid du får hem två tejjer va?
Jävla slampa!

2008-01-29 @ 18:40:36
URL: http://mertzipe.blogg.se
Postat av: gnuggis

Haha!
Kan se framför mig hur vriden du var på massagebordet =)
Hoppas du njöt av resten så du inte gick dit förgäves! Synd att du inte blev masserad av en tjej tycker jag. Eller? haha!

2008-01-30 @ 16:56:38
URL: http://gnuggis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0