Tandläkar skräck.

Det är tur att ma ninte har det.
För idag började jag dagen med över två timmar hos tandläkaren.
Ska göre en porslinskrona och det skulle de göras lite avtryck lite slipning (inte så lite slipning)
och en tillfällig tand som man knapt får äta med.

Jag brukar inte ta bedövning när jag är hos tandläkaren och borrar och sådär.
Men idag fick jag. Och det va nog det värsta idag. Det gjorde inte så ont men bara känna att man ska få en nål i munnen är ju lite otäckt. Men de va coolt vart helt borta kring tanden och lite till. Kunde bita mig i läppen utan att känna nått.
Jag har svårt för stora grejer i munnen( tur att man inte är tjej då ) så dom där avtrycken va inte så härliga at göra.
Lite kväljningar och sådär.
Men jag klara de. Måste ju verka duktig nu när man har en så söt tandläkare.
Hur gör ma nför att bjuda ut en tandläkare?

Va lite otäckt när man fick se hur de blev när hon hade slipat fördigt.
Såg ut som han i sagan om ringens tand.. kommer inte ihåg vad han heter men de är han den där äkliga.
Den va spetsig, gul och sned så ran de blod från tandkötten.
Såg äkligare ut an vanligt alltså.

Nu ska jag upp till sjukhuset på tisdag så ska dom göra nått färgrpov där då och tillverka min nya tand.
Problemet är att jag inte har någon aning vart på sjukhuset jag ska.
Men det löser sig..



Nu ska jag snart till jobbet. Jobbar natt hela helgen.
Rätt skönt att slippa tänka på att de är helg och bli deprimerad för att jag inte ska göra nått.
Man slipper den pressen nu när man är ledig lite då och då.

Men man kanske skulle hitta på något imorron eftermiddag.


Varför börjar jag bli svartsjuk igen?
Vilken nörd ..ehh lägg ner.



Om ni vill va snäll så skicka ett sms ikväll till mig när jag är på jobbet så jag har nått att göra.
Nu ska jag fortsätta lyssna på min favorit radio kanal Din gata på P3.

hej hej

Kommentarer
Postat av: Marre

Tystnu. Vi väljer väl själv vad vi gör för frillor? Du är avis.

2008-01-18 @ 18:55:46
URL: http://mertzipe.blogg.se
Postat av: Lollo

uuhh ska till tandläkaren jag med snart.. :/

2008-01-19 @ 16:53:31
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0