Vanliga dagar.

Svårt att blogga när de inte händer något.
Och det lär inte hända så mycket mer den här veckan heller.

Jobbar natt hela helgen nu som kommer.
Börjar 21 och slutar 06 förutom sändag då jag börjar 18 och slutar 06.
Rätt bra nu när man inte har så mycket pengar kvar dock.

Iofs så ska jag till tandläkaren imorron.
Ska göra första behandlingen för att sätta in en porslinskrona.
Det gör ju inget att min tandläkare är snygg heller.

shit jag borde verkligen sola nu.
När man lyser med en starklampa på kroppen nu äre som att rönka.
Man ser rakt igenom. Inte fresht.

Nu ska jag göra mig i ordning.

Kommentarer
Postat av: Marre

Det är ju fräckt med genomskinlig. Kan man gefan i att banta. Skelett liksom.. Typ nicole Ritchie.

2008-01-17 @ 17:15:55
URL: http://mertzipe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0