Förmiddags promenad

Vaknade idag och kände att jag vart onyttig i flera dagar nu.
Så jag bestämde mig för att dra med hunden ut  och gå.
Vart en 2 timmars promenad efter texelvägen.

  

 
Lite härliga sommarbilder



Jag skulle vilja ha ett djur i framtdien.
En hund.
Jag har alltid vart instäld på en grand danois.
Men tror inte den passar mig.
Vill ha en lite mysigare hund.
Marikas hund skulle kanske va nått.
Alltså inte hennes hund men den rasen.
Hårar inte så mycket.
Och mycket social.

Ja men jag ska nog inte bo här när jag skaffar en iaf så det är ett tag kvar.

Dags att försöka sova.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Härliga bilder, man har en del minnen till den där vägen =) Svar på en fråga du ställde för någon dag sen: Det enda jag vet som händer i gbg i helgen är att Gothia Cup börjar på Söndag..

2008-07-09 @ 20:33:54
Postat av: Lollo

Såg syrran din i tidningen, nu blir hon väl kanske en lika trogen krog-råtta som sin bror.

Fint med sommarbilder.

2008-07-10 @ 16:01:28
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Louise

Varsegoo! =P

2008-07-15 @ 22:25:45
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0