Fina fisken

Så mycket vart de med att levas i nuet.
Fast lite lär man ju planera.

Åker till Bills stuga i helgen.. det ända jag vet är att den ligger norr ut. 
Så jag tar väl med mig mössa och vantar. 
Det blir jag Ida Martina David och Bill som åker.. och kasnke erik om vi löser det med plats i bilen. 
Skönt med lite annorlunda. Fiska lite, grilla lite korv. 
 
Sen har jag faktiskt mer planer. Vecka 23 har jag semester.
Då bär det av till uppsala och he. till Lars för kalas.
Har inte vart ut i uppsala men studenter brukar ju va kul.

Nej nu ska jag vila. HAr spelat innebandy från 22 till 00 så jag ör tlött.

gantt och kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

Härligt med semester, behöver det nu jag med känner jag.. dricka bayleys i solen varje dag :P

2008-05-16 @ 15:52:17
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0