Sommar

Hej barn.
Nu är snälla farbrorn tillbax.
Det va ett tag sen jag skrev. 
Hade massa annat att stå i. 

Men nu är jag här igen, 

Bara 2 veckor till semester nu. 
Igentligen är de bara en vanlig ledigvecka som vi har va 6:e vecka men det står semester på schemat så det känns lite annorlunda.  
Vet inte vad jag ska göra på den bara.
Förhoppningsvis äre bra väder iaf.

Vet iaf va jag inte ska göra.
Det är dags att sluta dag drömma och fundera på saker hur dom kunde vara och vad soma skulle hända då.
Dags att ta tag i dagen och köra i nuet.

Känns som jag har en hel del utvärderingar att göra.
Så mycket som tar eneergi nu som jag inte får ut så mycket av.

Har iaf lite planer för sommaren.
Jag är grymt sugen på att hyra en kajak nån dag eller helg och glida ut och padla.
Med sällskap då förstås, överlever inte i vildmarken själv så mörkrädd som jag börjar bli.

Sen så blir det nog en sista minuten resa med kusin förhoppningsvis.
Helst skulle jag vilja åka till kroatien, Verkar vara så fint där,
Men vi får se vad det finns för billiga resor.

London ska försökas hinnas med det oxå.
Prova korsnäs lägénheten.
Tror det finns 4-6 bäddar om det är någon som vill följa.
blir typ 300 per person för 4 dagar plus flygbiljett.

nej nu ska jag sova så jag orkar jobba imorron så semestern är räddad.
gnatt och fuck u.


Kommentarer
Postat av: Saris

jävligt billigt för en sån resa till london..

2008-05-14 @ 14:35:56
URL: http://sarriiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0