Ingen vanlig dag...

Nej för det är Tildes födelsedag.

Ja så är det, tilde föddes för 10 årsen idag.
Och det lärade ju firas med tårta och kaka.
Jag stresse ut till siba idag efterjobbet för att köpa pressent.
Det vart Supermario galaxy till nintendo wii.

Hon hade önskat sig det.
Och det gör ju inget att jag kan lira det oxå dom gånger jag är uta och hälsar på.

Mormor och morfar va där när jag kom ut.
Det va dom ända gästerna som va kvar när jag kom.

Nu till det tråkiga.
Hon hade även fått wii fitness.
Det är en typ balansplatta som man kan göra massa övingar på.
Typ yoga, styrketräning, balans och games.

Iaf innan man kör igång får man knappa in hur långa man är och när man är född och lite sådär.
så väger den där plattan än hur mycket man väger och räknar ut äns bmi.

Svaret jag fick va att jag va Överviktig och hade en kropp som en 43 åring.
Därifrån kan man sätta upp mål så man kan nå optimal bmi och hälsa.
Jag lärade gå ner över 10 kg.

Jag är 184 cm och väger ca 86 kg.
Inte så farligt trodde jag men jag hade tydligen fel.

Morötter och hårdträning i framtiden äre som gäller nu asså.


Kommentarer
Postat av: Saris

Hockey måste man kolla nu.. så det e bäst för dig att du är där nästa gång dom spelar. Jag ska nog gå nästa lördag oxå,, lördagar är det bäst att gå tycker jag=)

2008-09-26 @ 00:29:36
URL: http://sarriiis.blogg.se/
Postat av: Mamma Gerda

Träning är överskattat :P

2008-09-26 @ 08:27:41
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: ElMargarino

Men det stämmer ju förfan inte har ja sagt.

Ska du bli anorektiker utan muskler då?

Är väl ända som gäller om du ska uppnå idealvikten enligt detdär.

Snyggt.

2008-09-26 @ 11:42:56
URL: http://mertzipe.blogg.se/
Postat av: Gustav

Hej min vän.

Skönt att du kommit igång igen med bloggandet.

Självklart ska du få ha mina bilder på dina väggar om du vill.

Vad vill du ha?

Jag kanske kan skicka några förslag och så kan du fundera på hur stora dom vill göra dom och så?

Svartvitt, människor, natur, sport, musik, vardagsmotiv, poträtt... ?

Ja tänk på saken.

Du kanske har några favoriter från min blogg. ja vet vad jag.

Trevlig helg!

kram

2008-09-26 @ 15:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0