grinchen.

Länge sen sist nu barn.
Me nu ska jag nog skriva några rader igen.

Julen är ju snart här men jag har nog aldrig känt mig mindre julig.
Det beror nog på lite olika saker.
Dels har de inte vart nån snö ute. Jag tycker inte om snö igentligen men till jul så ska de va snö.
Sen så önskar jag väl mig inget speciellt.
Förr om åren har man ju önskat sig nått som man viljat ha men i år känns de som om att de inte finns
nått speciellt som jag vill ha.

Jag har faktiskt inte julpyntat nått här hemma.
inte äns en ljusstake,
Ja har köpt färdigt alla julklappar dock. Det är ju skönt iaf.
Pricken över i:t är att man ska jobba på julaftonsnatten och juldagen.
Så det blir ingen utgång för min del,
Fast det är väl lika bra. Brukar inte va nån hitt att gå ut på juldagen.
Alldeles för mycket folk som trängs.

Det mysiga med julen är borta helt enkelt.



Jag har vart i mer eller mindre deckad av förkylning nu i ca en vecka,
Har typ bara jobbat, sovit och snorat i några dagar nu.
Det va ju typiskt att man skulle bli sjuk när man hade en mysig helg planerad med majk.
Men med mycket vatten, c vitamin och kan jang.
Så är man bättre nu och så de kanske blir imorron iaf.

vet inte om de är för tat jag är på dåligt humör nu för att jag bara sitter hemma och degar och har tråkigt som vanligt. Men jag är inte så sugen längre.
Kan ha medatt göra att de aldrig blir som man tänkt sig heller.
Måste försöka sluta planera och dröma så mycket,
för när de väl kommer till kritan så blire inte som man tänkt sig.
skit.



Dags för Adde lindholm att skaffa dam?
Ja de verkar många tycka..
och även jag skulle tycka de va skönt nu.
Mysigt med lite sällskap.
Men ändå nu är man ju så van att va själv så mycket.
Kanske inte de lättaste att släppa in nån bara då.
Kanske inte det lättaste att träffa någon här heller.
Dessutom finns de ju en vet inte när hon kommer försvinna men de är väl dags snart.
Hoppas jag.




Kommentarer
Postat av: Malin

Ja de är de verkligen grinchen ;P

2007-12-16 @ 10:25:05
URL: http://lindbergm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0