Lean like a cholo.

Planerna för dagen.

Idag skulle vart en ganska bra dag.
Skulle kicka igång julen lite.
Men så blev det inte.

Jag hade planerat dagen fint.
Skulle sova ut och förhoppnigsvis va helt frisk från förkylningen som jag kämpat med hela vecka i princip.
Sen så skulle jag och marika träffas och handla litesaker inför dagen.
Maten, lite dak grejjer lite mys saker till kvällen.
Hade tänkte äta tacos och prova den nya serien och se om de va nå god.
Skulle va kul att prova en ny variant på tacos.

Se nskle vi hem hit och fixa lite.. marika hade sagt att hon ville bränna lite skivor till sin mamma i julklapp.
Och för de skulle hon vå hjälpa mig med att slå in mina paket som jag har köpt nu.
Hon är lite duktigare än mig på de och de blir lite finae när hon gör de.

Medans hon gjorde de så kunde jag börjat med maten.
Det tar ju lite tid att hacka alla grönsaker och så.

Efter maten så va de dags att börja pyssla lite.
baka pepparkakor lite julgodis.

Sen så skulle de va skönt att ta de lite lungt och kolla lite film.
Va sugen att se Nightmare behore christmas. Va länge sen ja såg den.
Majk ville se shrek 3 men de va inte så länge sen ja såg den.
Men hon brukar få som hon vill.

Skulle vart en skaplig dag.
Men så blev de inte. Det sprack lite i kommunikationen.
Inte första gången. Man blir inte speciellt besviken äns längre.


Kommande veckan nu är jag ledig.
Skönt och tråkigt.
Julbord med jobbet på torsdagkväll i furuvik.
Så om de är nån som är sugen att köra mig dit så kan ni ju höra av er.
Det går hyrd buss men jag tycker inte om att åka buss.

Min förkylning är borta iaf. :D

Nu ska jag dricka Cola och se på tv.

peace.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Låter som värsta par-dagen ju :P
Julkänslan har inte infunnit sig här. Kommer nog ingen heller.
Vill också gå på julbord..

2007-12-17 @ 16:42:10
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Stina

Åh! Nightmare Before Christmas! Bästa Burton-filmer - ever! :)

2007-12-19 @ 08:41:37
URL: http://tjorv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0