Onsdag.

Tja tja,

Skulle igentligen skrivit lite igår men kände lixom inte för de när de kom till.
Men idag ska jag skriva lite.

Har vart kraslig sen i fredags och typ inte gjort nått.
Och när jag inte gör nått får jag massa energi över och kan typ inte sova på nätterna.
Det va jäkligt segt då jag jobba förmiddag i måndags och lyckades inte somna förns halv 3.
De blir lite segt då när man ska kliva upp 5.

Men idag har jag känt mig bättre och va och träna nu efter jobbet.
Så ikväll ska de inte va nå problem att somna.

Lästa just att Gustav skulle på Winnerbäck. Fan va orättvist.
Jag vill oxå se honom.

Nu orkar jag inte skriva mer så jag skickar in lite bilder från helgen.
Poker kväll hos tompa.
image14
Tompa som delar ut kassa kort.
image15
Den obligatoriska böghögen.
image13
Min kära kusin. Kan han bli modell tror ni?
image16
Alla som inte dansar är våldtäkts män. Oss lurar du inte mackan.

Kommentarer
Postat av: Lollo

hehe din kusin..
Kul med lite kort!

2007-12-05 @ 23:08:01
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Marre

Bög. :)

2007-12-06 @ 22:05:21
URL: http://mertzipe.blogg.se
Postat av: Mac

Alla som knäpper kort (inte dansar) är våldtäktsmän!
ååååååååh sopa!

2007-12-10 @ 19:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0