vakna på fel sida.

Idag vaknade jag och va på ett riktigt pissigt humör.
Va irriterad redan när jag vaknade.

Kände mig allmänt otrevlig och att allt sög.
Man blir lite ur balans när man jobbar natt. Sömnen man får efter ett sånt pass är inte lika bra som den man får om man sover en vanlig natt.
Det mesta blir lite tyngre.

Marika hade oturen att hon va den första jag fick prata med,
Hon hade tydligen vart på efterfest i bomhus och behövde hjälp med bussarna hem.
Precis va jag va sugen på kände jag.

Och nu ska man väl bara vänta på att man ska börja jobba 21 ikväll igen.
Vilket jävla roligt liv man har.

nej en kula i huvudet och somna om nu.

Kommentarer
Postat av: Marre

Äh.. Upp med trippelhakorna! :)

2007-12-08 @ 18:04:07
URL: http://mertzipe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0