Blogg it like it´s hot.

Tjabba tjena halllå.

Nu är man här igen. Mer sliten än någonsin,
Ja man är inte vacker nu inte,.
Långhårig, skäggig, trött och så de vanliga såklart,
Ja ni kan ju tänka er då, lägg ihop de så blire ingen vacker bild,
Men va fan man är ju man och lär försörja familjen. 
Och vill familjen ha en utlandsresa, ny mobil och ett Playstation 3. 
Ja då lär pappa jobba hårt så äre ju. 36 timmar nu på 3 dagar.
Men de går bra.. fan idag har jag stått och spola en tank i 10 timmar,
Hände inget med skiten i den. Va som att spola på asfalten med vattenslang.
Men vafan får man betalt så äre ju bara att stå där.

Saknar dock att träna.
Hinns inte med så bra nu den här veckan men imorron ska jag väl kunna komma iväg.
Ska bli skönt.

Idag har man hunnit med lite mer än att jobba oxå.
Va i väg till lidl efter jobbet. Skulle göra en pasta sås så jag lära köpa lite saker.
Men som vanligt så kommer man ut med mer saker än vad man hade tänkt.
Vart både naturgodis och vanligt godis.
 Så står man där och plockar i och tänker fan va onödigt nu blire så mycket så an mår illa.
Men vad ska man prioriter bort då? jag vet inte.
Så nu sitter jag här och mår dåligt oxå.
Köpte även nya ramlösa, blåbär. 
Jag vet att man inte ska köpa vatten på flaska men jag tycker de är gott så jag gör de iaf. 
Men blåbär kan jag rekomendera, smakar lite parfyms sådär. :) 

Jag känner mig lite nöjd och glad oxå. 
Jag har nämligen gjort en godgärning idag. 
Nu när jag kom hem från jobbet så såg jag att de satt ett par nyklar i dörren på bilen som 
va parkerad brevid min. Så jag tog med mig som och fota nr plåten. 
Lär göra de när man inte har nått minne.  
Men iaf hade för mig att man kan reda på vem som äger bilen på vägverket.se.
Och visst gick de. Fick reda på namnet så då gick jag in på en annan bra sida.
Hitta.se där jag fick upp han mobilnr så jag ringde upp honom,
Han vart jätte glad för att jag vart så snäll och tagit in hans nyklar så ingen kunde komma
in i hans bil.
Dessutom är han min nya granne som bor snett under mig så de är ju bra att ligga lite på plus där
ifall man ska ha fest.

Tillsist vill jag säga grattis till Marika som kommit in på frisörutbildning.
Hoppas att allt kommer lösa sig med lägenhet och allt.
Skönt att äntligen få ett brejk och veta vad ma nska göra i år framåt och slippa den stressen.
Och du vet hemma finns alltid kvar med alla vännerna.
Vi glömmer dig inte.

Med dom orden avslutar jag kvällen.


peace.

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha.. Smakar parfym... Det lät ju lockande.. :P

2007-10-17 @ 22:07:16
URL: http://tjorv.blogg.se
Postat av: Lollo

hehe man ska aldrig handla när man är hungrig, då blire lätt för mkt av det goda..
vad snällt av dig att söka reda på ägaren till bilen.

2007-10-17 @ 22:41:11
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Majk

Tack för grattiset! Det känns verkligen som en lättnad.. eller kommer väl göra det när det är klart med betalningen osv. Typisk addegrej dedär med bilnyckeln. Ingen annan skulle göra så :)

2007-10-18 @ 18:18:05
URL: http://mertzipe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0