El taco

Hej hej.

Ja snart dags för en taco kväll känner jag.
Vart sugen nu när jag surfarunt lite på matsidor.
Har en sida där jag brukar gå in och kolla om de kommit
någon ny rätt.
Tycker de är rätt kul att lagamat och sådär.. iaf när man är fler.
Till sig själv äre väl inte så kul direkt.
Då kan jag lika gärna göra nått lätt.

Men nu är jag iaf sugen på att ha en riktig tacokväll.
Skulle vilja prova dom där nya.
Smokey chili & garlic.
Är de nån som provat dom?
image7


Skulle va kul att prova nått nytt lixom.
Vanlig tacos har man ju ätit så mycket.
Får dra ihop ett gäng och käka nån helg framöver.
Nu jobbar ju jag lite konstigt ett tag framåt men efter de.



Ja nu äre iaf så gott som bestämt att de blir Nässjö i helgen.
Ner och hälsa på Gustav och dricka lite öl kanske.
Det blir nog trevligt. Det blire alltid ed det där gänget.


Lite låtar till sist då innan de är dags att sova.
Jack Johnson - We´re going to be friends

Goldfinger - happy

Mange schmidt - Jag talar ut.
Jag vet.. men jag tycker den är bra

nej gott folk upp med trippelhakorna för imorgon är en annan dag.

peace

Kommentarer
Postat av: Lollo

tacos är ju såå gott

2007-10-10 @ 16:49:07
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Sara

El Taco Vad tänker du på;)

2007-10-11 @ 01:13:16
URL: http://sarriiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0