Idol Andreas

Hej hej.

Har tänkt skriva några dagar nu men inte haft nån ork att sätta mig och skriva.
Det har vart lite väl mycket jobb på senaste tiden men nu börjar de lugna ner sig.
Läste schema idag och nästa månad har jag bara 12 dagar schemalagda.

Så då kanske man skulle hitta på nått..
Fick ju bara 52 tusen i lön denna månad. :D
Och nej majk du får inga pengar.
Och ingen annan för den delen heller.

Jag har redan lite planer vad jag ska göra för dom.
Har ju bestält en telefon som ska betalas.
Sen så har jag tänkt köpa ett Playstation 3.
Se nså håller pappa och jag på att planerar en utlandsresa till sommaren.
Blir nog två veckor i Kroatien, en i Brac och en på en båt som kryssar runt i
skärgården där. Blir nog grymt härligt.
Skönt med en sån semester där de inte blir så himla mycket festa oxå så man är lite utvilad när man kommer hem. Men dom har inte släppt sommarens resor än så vet inte va de kommer kosta.
Och det som blir över ska brännas på stan på kläder och skit. :)

 


Aja tillbax till helgen då.
Va ut med kusin som vanligt.
De va väl trevligt och sådär äda till de kommer fram en tjej på krogen och säger
"Du är så himla lika Idol Andreas"
Jaha hur ska man ta de då?
Fick iaf en puss på kinden som tröst.



Helgen som kommer nu blir lugn iaf..
jobbar natt hela helgen.
Så äre nån som behöver flytthjälp t.ex. så kan dom ju höra av sig för jag är ledig på dagarna.

Nej nu ska jag se mitt Chelsea vinna.
Ska försöka skriva lite oftare nu.

Peace

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja det låter tufft det där, att ha så mycket pengar så man inte vet vad man ska göra av dem? Spara kanske? Nää nu lät jag som en tråkig pensionär.

2007-10-24 @ 23:33:52
URL: http://artificialgirl.blogg.se
Postat av: Lollo

undra om hon tyckte du var lik Idol Andreas före eller efter makeovern.. rätt stor skillnad på om man ska ta det positivt eller negativt hehe.

2007-10-25 @ 10:42:59
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: tafråndomrikagetillmarika

Din fjant! Ge mej lite stålers. Eller sluta skryt om dina jävla guldbyxor :P
Och JA, du är lik IdolAndreas.
Ta det inte som en komplimang.. muahaaa!

2007-10-25 @ 18:36:24
URL: http://mertzipe.blogg.se
Postat av: Erik

Hallå snyggaste.

Synd att du inte ska med som vanligt.. :-P
Men det kommer ju fler helger.
Ska ut med Lill-A, A och Norre i kväll. Hur ska det sluta.
Idol Andreas, det har du ju fått höra länge i alla fall ifrån Malin och mig. :-)
Men det behöver du ju inte ta på något negativt sätt.
Du är ju kändis. ;-) Och den snyggaste kusinen av samma kön som jag har. Mohiha.

Vi hörs kussis

2007-10-27 @ 11:24:53
URL: http://erikvon.blogg.se
Postat av: Alicia..

jag har alltid sagt att du är lik han till louise .
men louise har aldrig sett likheten,

2007-10-29 @ 09:21:27
Postat av: Malin

Jag kan väl iaf få några tusenlappar.. :P De är jag värd, tycker jag själv iaf.. Hehe..

2007-10-30 @ 13:51:28
URL: http://lindbergm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0