Its Britney Bitch

Hey hey hey.

Hur ståre till med er alla?
Med mig äre bara fint.
Har vart på Korsnäs och fått arbetskläder, passerkort och sånt.
Shit alltså vad stort det är där. Kormmer ju ta månader innan man lär sig hitta.
Jobbar iaf min första dag inatt.. hmm.. blir de rätt de där, dag inatt?
Jaja. Jag är inte så nervös vet inte varför.
Kanske för att nu är de värsta gjort.. jag har ju fått jobbet.
Och jag känner att jag inte har nå förväntinar på mig, inga krav.
Jag vet ju inte äns va jag ska jobba med än.
De löser sig. De gör de alltid.

Kom precis hem från träningen.
Kändes tungt idag till en början.
Men de släpte efter ett tag.
Körde bröst idag, ganska roligt.

Gjorde grymt god chili con crane idag.
Hade sån där knorrpulver men jag tillsatte lite eget.
Hade i lök, paprika och kidney bönor extra.
Den vart lite roligare så.

Fan har jag inget roligt att skriva?
Nej de händer inte mycket spännade.
Eller så gör de det men jag orkar inte skriva de.
 
Kan ju tipsa lite om några låtar som jag spelar nu.

Britney Spears - Gimmi more.
Skön låt, Its Britney bitch.

Nelly - wadsyaname.

Kanye west - Good Life.

Nelly Furtado -  do it.

Har ni dom låtarna så kommer jag på festen.
Har ni tips om andra bra låtar så tar jag gärna emot dom.

Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet och kanske sova lite.
Höres.

Peace




Kommentarer
Postat av: Alicia

Do it well med Jennifer Lopez är bra (;
Kram.

2007-10-02 @ 22:45:45
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: sophie

Thanks!
Trivs alldeles utmärkt med den dessutom. Lite extra kul då :P
Grattis till jobbet by the way! :D

2007-10-04 @ 18:12:54
URL: http://sojjfis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0