Pride.

Tja

Ska väl skriva några rader igen då.
Har haft de alldeles för bra dom senaste dagarna för att kunna skriva.
Lättast att skriva när man har nått problem eller om man är trött och lite grinig.
Men jag ska göra ett försök nu iaf.

Jag har iofs ett ganska allvarligt problem som jag haft et ttag nu men först nu jag
känner at tjag orkar ta tag i de.
Har ett problem med min radio i bilen.
Det är så här att alltid när jag kommer hem och ska parkera så kommer det något bra
eller intressant på radion som jag blir tvungen att missa.
För man kan ju inte sitta kvar i bilen som ett fån och lyssna på radio.
Och när man kommer in hemma så finns de ju så mycket annat att göra än att lyssna på radio.
Då finns de ju tv, dator och mat.
Man kan ju inte göra två saker samtidigt.
Förutom när jag bloggar då måste jag ha musik om de ska bli nått.
Ja men iaf. De är lite irriterande när man tänker på hur mycket intressant man missat.
Man kanske skulle flytta längre bort. Då får man ju mer tid i bilen.
Ja får fundera på de.

Annars då?
Jo då de är fint.
Undrar vad de är för tjej som bort vid balkongen jävligt snett från mig.
Vet inte om hon är snygg efter som jag bara sett henne på håll.
Och de mistaget ska ni aldrig göra mina barn.
Att dömma någons utseende på håll för dom kan ha jätte mycket fult som man inte ser på håll.
Aja kanske får hänga lite i lekparken och spana lite på henne nån dag då de är fint väder.

I helgen blire lugnt.
Ska jobba eftermiddag både fredag och lördag sen så 6-18 på söndag så de blir inte mycket till liv då.
Men vem vet Marika kanske ringer 4 på natten igen och väcker än så man får ligga vaken några timmar iaf.
Det är ju alltid trevligt. Om hon bara kunde svara på sms när hon är nykter oxå så kanske de här blir bra de med.

329537-5
Fick lite fina bilder av Ida idag. Tack.

Men nästa helg vill jag festa.
Jag är ledig då så om vi ska ha fest här eller hitta på nått annat.
Kanske gå ut och käka igen?
Det får vi se men nått lär vi ju hitta på iaf.

Till sist några bra låtar.
Maximo Park - Girls who play guitars

Timo Räisänen - My Valentine

Those dancing days - those dancing days
Lyssna på dom.

peace




Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vilken jobbhelg, blir mkt cash då

2007-10-04 @ 21:44:35
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Sara

får säga grattis till nya jobbet då =)

2007-10-04 @ 22:09:08
URL: http://sarriiis.blogg.se
Postat av: Mördarmarre


Ähh.. upp med trippelhakorna, som du brukar säga. Jag ringde väl kl. fyra av en anledning. (att väcka dej så du inte kan somna om)
Jag skiter väl i att svara på sms av en anledning oxå. Inget att deppa ihop för.
Se det positivt, ja är en tråkig jävel när ja är nykter.. muaha!
Hadegött.

2007-10-04 @ 23:33:46
URL: http://mertzipe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0