Sagan om M.

Ja det vart sagan iaf..Det låter bäst.
Fantasin om M  låter lite mesigt.

Ja iaf då.
Ja vet inte hur många som vet de här man jag och M har inte haft nån direkt kontakt sen
någon vecka före cityfesten.
Vi hade väl ett stort bråk och vi kom väl båda fram till att vi inte vill eller kunde ha de såhär.
Visst vi brukar vi bråka titt som tätt. Men de kändes som om de hade avrt så mycket på slutet
så vi båda hade fått nog.
Så vi sa väl dra åt helveta åt varandra typ och sa upp alla kontakt.

Det va väl jobbigt ibörjan och sådär.
Vi brukade ju trots allt umgås och göra rätt mycket saker tillsammans,
Shopa på valbo, kolla på film, åka långa bilturer och lyssna på bra musik.
Ingen kan riktigt ersätta henne där heller ingen som jag träffat än iaf.
Visst kan jag kolla på film med vem som helst men de blir inte samma sak.
Jag har alltid vart lite förtjust i M och det är väl de som är ett av dom största problemen.
Men just de gör att allt blir lite roligare och lite mysigare med henne.

Jag kan ju beskriva M som jag ser henne för er som inte känner henne. 
M är en tjej som har koll på klädsel ,frisyr (oftast iaf, inte lika het blond men hon är fin då med)
Man kan ju förkorta de och säga att hon är snygg.
Men de är väl inte främst därför jag gillar henne.
Hon är rolig och bjuder på sig. Hon är kreativ, det jag sett och hört som hon gjort är fint.
Hon är tuff. En tjej som man både skulle kunna ha som flickvän och vän.

Har hon inget dåligt?
Jo lite.
Värst är nog att jag inte kan säga nej till henne och de har gjort henne lite bortskämd. :)
Sen så kan hon inte laga mat, De blir oftast fyllig most då hon bjuder. -skoja-  ;)
Eller absolut värst är väl att hon inte känner lika som mig.
Då hade de inte vart nå problem.

Känns som jag missat så många possitiva saker.
Men de är väl lika bra då den här sagan inte har nått lykligt slut.

Vår vänskap är förstörd och så lär den förbli.
 Jag har gjort de jag kan.

Snipp snapp snut så va sagan slut.


Positiva saker då?
Jo jag bjöd ut en tjej i fredags.
Men hon sa nej.
Men vafan de är ju ett steg i rätt riktning.

Och nästa helg åker jag och kusin ner och hälsa på gustav.
David kanske oxå skulle med men vi får se.
Kul kommer de bli iaf.

Dags för lite låtar då.
Stevie Wonder - Superstition
Går de att inte känna sig cool när man lyssnar på den?

Calvin Harris - Acceptable in the 80`s

Frida - I know there´s  something going on

Det va de.

Höres

Peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul o komma bort lite.

2007-10-09 @ 11:05:57
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0