Snö.

Hej hej.

Ja då va den här då.. den första snön.
Eller här och här.. den kom och försvann.
Men de är ändå nått specielt med den första snön.
Kommer vit och ny varje år. Som ett täcke över allt gammalt.

Jag har inte gillat snö tidigare,
Har bara känts onödig och kall.
Men i år har jag tänkt att lära mig åka nått.
Typ snöbräda eller skidor.
Har ju kanon läget nu när jag börjat på korsnäs och har
lång ledigt. Dessutom har ju korsnäs stugor som man får hyra billigt
lie överallt uppåt. Åre och sälen och sådär.
Sen så går ju Cicci (min syster) gymnasie i Åre.
Och hälsar man på henne får man hyra hotell där billigt.
Så det känns som de kommer bli någon sådan resa i vinter bara man får med sig någon.
Någon som är sugen? :D


Annars då?
Jodå samma gamla tråkig vardag.
Vaknar, åker och tränar sen bara vänta på att åka till jobbet.
Känns lagom värdelöst.
Vet inte vad man ska hitta på heller..
Tråkigt när folk jobbar.
Visst man kan åka ner på stan och kolla lite men hur kul är det att göra själv då?
Nästan lika tråkigt som att äta själv.
Man är instängd i den här lägenheten.

Vart tog livet vägen?
Man hade ju ett för att tag sen men nu sitter man bara här.
Sorgligt.


Kommentarer
Postat av: Lollo

vi får ta o hitta på nåt nån dag. Jag har lika tråkigt som dig om dagarna (om inte ännu tråkigare)

2007-10-11 @ 19:23:39
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0