Tisdagkväll

Hejsan.

Så nu sitter man här igen och ska försöka skriva lite.
Känner mig inte så motiverad men det blev lite bättre nu när jag satte på lite musik.

Så skönt har vart ledig två dagar nu.
Man får så mycket gjort när man är ledig på vardagar.
Har kommit igång med träningen på riktigt igen.
Det är inte långt till 80 nu. :)

Sen så har jag städat hela lägenheten.
dammsugit, dammat, och torkat golvena.
Så härligt att komma hem till ett rent hem man kan slappna av så mycket bättre känns de som.

Så svårt att skriva nått..
Allt känns så bra nu. Har en bra harmoni i livet.
Ja har allt utom kärlek men de känns som jag klarar mig utan den.
Det blir så mycket strul när man är kär.
Man kan inte va på jobbet för man bara längtar hem och få vara med den man är kär i.
Ja de är mycket som blir jobbigare.
Allt annat blir så tråkigt när man har nån som man är kär i.
Men visst efter ett tag så lugnar de ju ner sig,
Men känns iaf som att just nu så är jag heldre utan den.

Skönt att redan ha planer inför helgen med,
hehe.. mycket som är skönt nu som ni kanske märker. :P

De är såhär iaf att på lördag ska jag ha en liten middag/fest för mina kära London vänner.
Jag träffar dom inte så mcket nu förtiden då dom har spritt utsig i vårt land för att plugga.
Men av nån anledning så kunde alla komma nu på lördag.
Det ska bli så kul att träffa alla.
Lite fundersam på vad man ska laga för mat bara.
Ska se om lassagnen jag gjorde idag är god. Är den de så kanske man kan bjuda på de.
Sen äre nån som har ett roligt sällskapsspel som jag kan låna?
Typ rappakalja, skissa och gissa.. eller nått sånt ?
Hör gärna av er i sånnafall.
Sen så passa de ju bra för då slipper jag hjälpa marika flytta. :)

Sen nästa helg är jag dubbelbokad.. är bjuden på två fester som jag tackat ja till. :S
Är inte alltid så smart men får försöka lösa de.
Problem är väl till för att lösas eller?

Nej nu orkar jag inte skriva mer,
Krya på er.

peace

Kommentarer
Postat av: Lollo

80 kilo i bänkpress eller 80 kilos kroppsvikt? =P

2007-10-31 @ 16:17:37
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0