Vecka 42, dag 1.

Hejsan hej.

Hur ståre till med er gott folk?
Fint at höra. Det är bra med mig med.
Skämde väl ut mig i helgen som vanligt.
Men som sagt det är ju som vanligt så orka bry sig? nä! :)
Nu blir man ju nykter två helger iaf så sen äre glömt.

Vad jag gjort? nä inget.
Har bara lite minnesluckor och de känns så onödigt att bli så full.
Vad får man ut av de lixom?

Nej roligt utan alkohol ett tag nu.
Eller roligt och roligt.. ska väl jobba.

Men den här veckan får jag skylle mig själv.
Skulle igentligen va ledig men de är stopp på korsnäs
så de är ett bra tillfälle att lära sig hur grejerna serut inut i.
Så istället för att va ledig så blir det 60 h övertid på 5 dagar.
Visst de blir pengar och kanske lite ledighet.
Får göra nått kul för dom så äre nog värt de.
Är inte så roligt att va ledig nu iaf heller så.
Har ju inga vänner jag. :(

Köpte iaf en liten rolig grej idag i förskott sådär lixom.
Köpte nya ericsson mobilen k850i.
Ser rätt snygg och sportig ut.. precis som mig då förutom de där sportiga och snygga då.
Ok, nä de finns nog inga likheter.


Nu ska jag bara köpa ett PS3 oxå sen är jag nöjd.
Sen ska jag ha roligt för pengarna.

Nu får de räcka.
Men vi hörs.

peace



Kommentarer
Postat av: Lollo

cool mobile.
den har du ju råd att unna dig nu när du blir så rik.

2007-10-15 @ 23:37:28
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Stina

Snygg nalle! Bra val kan jag tänka mig.. :)

2007-10-17 @ 15:04:57
Postat av: Märkan

Tjena din bandit. Min mobil är snyggare! MUAHA! Men detklart.. Sådan ägare, sådan mobil som man brukar säga.

2007-10-17 @ 18:14:22
URL: http://mertzipe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0