Fest, Borat och glädje

Ja hej mina vänner,
Nu ska jag skriva ett sånt inlägg som jag själv inte tycker om.
Men ni behöver ju inte läsa heller.

Har haft en bra helg.
Det har känts att de vart helgen.
Den har inte bara passerat förbi och de blivit måndag.

Fredags va det fördelsedagsfest hos Markus och Hanna.
Dom hade bjudit en speciell gäst som dom trodde skulle passa mig.

Det va en trevlig fest.
Men jag tog de rätt lugnt. Hade ju lite eget att stå i dagen efter.
Hade inte förberätt något iför kalaset så de va bäst att man inte vart tokbakis,.

Deras speciella gäst passade iaf inte så bra.
Minst 4 gånger för söt för mig.
Men men dom försökt ju iaf.


Lördagen började med ett sms.
"Trafikkontroll vid Maxi."
Kul start på dagen. Va ju inte så att jag tänkte cykla och hämta tårtan.
Jag changsa på att dem va borta efter några timmar. 

Kan ju inte bjuda hem släkten utan tårta. 
Fick massa pressenter.

Kommer en lista här:

En sodastreamer. 
En blender
Ett pressentkort på Stadium. 
Sex par strumpor
Två långärmade T-shirts.

hmm va det nått mer.. 
Jo
En Mankini.

På kvällen skulle några från gamla jobbet komma och hälsa på och spela lite tv spel och kanske dricka någon öl
Det vart mer än så. 
Det vart en riktigt lyckad fest där alla vart fulla och höll sig glad. 
Många shots blev de. 
Det provades spritsorter som Honungs& chili vodka, risbrännvin och en shot som ja fick tips om när jag va i Åre sist. Head shot. 2 cl Absint 4 cl Tequila. 
Inte alla va jätte goda. 

Mankinin provades. Det finns bildbevis men jag har inte fått dom än. 
Kaske kommer ut lite bilder senare i veckan. 

Söndagen va en sån soft dag som söndagar ska vara. 

Erik kom förbi och lira lite tv spel. 
När vi vart hungriga så gick vi till Pizzeria Barcelona och tog en varsin pizza. 
Jag mådde inte så bra så jag åt inte hela. 

Gick ner på stan efteråt och prata om hur helgen hade vart. 
Vi var båda överäns om att de vart en bra helg. 

Erik skulle kolla på en lägenhet som han och Malin är intresserade av. 
När vi började närma oss så säger jag.. här tror jag att Sara K... (kan inet stava efternamnet) 
Erik tittar på mig som om jag driver med honom, 
Det var dit vi skulle. Vilket sammanträffande.. lite kul. 

När vi kände oss nöjd så gick vi hem och spela 500.
Malin kom förbi och va med hon oxå. 
500 är förövrigt det nya innekortspelet. Snart större än texas hold em. 



 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Man får gratulera på den stora dagen! Även om det var några dagar sen nu. Såå.. välkommen in i gänget som börjar närma sig 30 ;P hihi..

2008-02-19 @ 03:25:56
Postat av: Lollo

Vill också ha en sodastreamer.. =D Praktiskt o slippa bära hem alla vattenflaskor!

2008-02-19 @ 16:28:57
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Kung Mackan

Fan vad jag äger dig i 500! hahaha! :]

2008-02-20 @ 17:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0