I´m back

Tillbax från Åre.

Det har vart grymt skönt att komma från Gävle ett tag.
Skönt att åka med familjen oxå. INte behöva bry sig så mycket ett tag.
Det fanns andra som tog hand om mig.

Det vart dock inte så mycket snowboard åkande för mig.
Jag kom rätt snabbt på att det inte va något för mig.
Men jag tror de va uthyrarens fel som hade satt bindningarna åt fel håll.
Annars hade det gott jätta bra.

Men vi gjorde mycket annat än att bara åka i backen hela tiden.
Torsdag kväll va vi ut och åt på resturangen som hör ihop med skolan Cicci går på där elever får öva på att jobba i riktig resturang.
Vi åt grymt god mat.
Vi fick alla in fördrinkar före maten.
Jag körde så jag tog alkoholfritt.

Till förrätt åt jag Morotssoppa med grillade pigrimsmuslor.
Hade aldrig ätit de så de va därför jag valde de.
Som tur va så va detjätte gott.

Till varmrätt åt jag Kalvrygg med svamprusti och två såser. Dte va någon rödvinssås och den andra vet jag inte va de va men de vat oxå gott.

Det va bara jag och cicci som orkade efterätt.
Hon tog flamberadbanan bara för at få se när dom drar in vagnen och tänder vid bordet.
Det va rätt coolt.
Men jag tog de som verkade godast istället.
Chokladgömma med vitchokladmoss och syrlig annanas med chili.
Härligt.

Vi bodde i en mysi liten stuga.
Tyvärr fick jag dela rum med tilde man de gick bra de med,,,

Åker gärna på semester med familjen igen.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du menar tyvärr fick Tilde dela rum med DIg? :P
Vad god mat du verkar ha ätit då! Duktiga elever.

2008-02-05 @ 11:54:26
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Malin

Lät smarrigt de dära =)

2008-02-07 @ 14:31:45
URL: http://lindbergm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0