Pannkakor

Skulle skriva lite om hur dålig jag va men de va nog bara söndags deprisionen som tala.
Idag är de bättre.

Jag va och storhandla idag efter jobbet.
Tänkte de kan ju inte va så mycket folk på Willys klockan 16 en löningsdag.
Men kan ni tänka er, jag hade fel.

Vet inte varför men jag blir ofta stressad när jag kommer fram till kassorna.
Hatar att stå i kö.

Det vart iaf ett oväntat kök.
Havregryn,
Tänkte prova göra gröt.
Tycker inte om gröt men man kan ju prova. 
 
Men när jag läser på baksidan så hittar jag nått som verkar bättre.
Pannkakor, frasiga fiberpannkakor,
Tycker inte vanliga pannkakor är mat.
Man blir hungrig igen efter 30 min ju.
Men dom här va annorlunda. Åt 4 stycken och vart proppmätt.

Tänkte dele med mig av detta resept.

4 dl Filmjölk eller vanligmjölk
1 ägg
1 1/2 dl Axa fiberberikade havregryn
1 dl vetemjöl
1/2 tsk bakpulver
2 krm salt

stek i smör eller margarin.

image30
najs pannkaka.

Kommentarer
Postat av: Lollo

gott med pannkaka, bra om man blir lite mättare också ju! Vad hade du till?

2008-02-25 @ 22:46:45
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0