Rock away

Hej hej.

Kul att se att man är mer populär än en pannkaka.
5 kommentarer när man ser mig på bild och 1 när jag visar min gryma pannkaka.

Den här veckan händer de inte så mycket.
Mest jobb bara.

Har inte blivit så mycket träning den här veckan heller.
Känner mig trött och sliten hela tiden.
Det är nått som ligger och tar energi hela tiden.

Imorron får jag iaf en liten promenad.
Hoppas det blir lika fint väder imorron som de va idag bara.
Ska lämna tillbax lillbilen till toyota och sen får jag gå hem därifrån.
Förhoppningsvis så hittar dom inget fel på bilen och jag får tillbax mina 5000 kr som jag lagt som deposition.

Jobbar natt hela helgen så de blir en lugn helg för mig.
Kan va bra efter förra helgen.. ush.


En fråga som inte jag får ihop.
Kan man sluta va vänner som vänner?
Blir man inte automatiskt ovänner då?
Eller blir man bara ingenting som om man aldrig träffats?



Kommentarer
Postat av: Lollo

Man kan väl va vänner fast man aldrig ses. Man behöver ju inte va osams för det.

2008-02-28 @ 22:43:19
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Erik

Ta med dig vita bilxten. Hoppas du gillar snö.
Ska iväg på saxliftskurs nu jag. Jippi!
Det har man ju inte kört i typ 3-4år redan.
Fan ska man med ett certificat till... :-P

Ha det Richy Rich...

2008-02-29 @ 07:31:40
URL: http://erikvon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0