Can you hear me?

Hej hej folk.

Hur äre med er?
Med mig är det bara fint. 
Äntligen bättre från min förkylning.

Va till och med och spela beachvollyboll igår med Erik, Malin, Martina, David, Gustav och Calle. 
Vi va en förlite för att det skulle va gämna lag. 
Men de va roligt iaf.

På kvällen va jag och pappa på interpool och kola fotbollen och tog några öl och åt gott. 
Skönt att jobba natt så man kan göra sånna saker iband.
Pappa bjöd efter som jag va och hämta dom på arlanda i lördagsnatt. 
Han och Cicci har vart i kroatien och haft det bra. 

Idag vart den en sväng på stan. 
Hitta en tröja. 
 
Tröjan till vänster köpte jag idag.
Och shortsen och linnet fick jag av pappa.
Vick även en deo som luktar grumt gott.

Nu ska jag åka till jobbet.
Ha de fint.

Kommentarer
Postat av: Lollo

oj vad du shoppar nya kläder jämt då, varje gång du uppdaterar har du köpt nåt nytt typ.

Bra att du äntligen är bättre i förkylningen!

2008-06-24 @ 11:19:04
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0