Efter Sol kommer regn

Hej.

Har haft problem att komma in på min blogg och skriva nya inlägg.
Så det kasnke blire att lite längre idag.. eller så blire inte det.

Jag har iaf haft en underbar vecka semester.
Kunde nog inte fått en med bättre väder.
Har gjort allt de man ska göra på semestern.
Solat, badat, grillat ,umgåts och festat.
 
Men nu äre jobb igen.
Har nu bara 3 lediga dagar på 3 veckor.
Det känns mindre roligt men får se till att göra det bästa sen när semestern kommer igen.
Lite mindre än en månad dit. Längtar.


Va ut och la i båten med mormor och morfar i veckan oxå.
I bilen sa mormor nått roligt.
Dom hade vart upp och hälsat på Cicci i Åre.
Första gången för dom i Åre.

Så jag fråga.

Jag: Hur va det i Åre då?
Mormor: Det va fin natur men i Åre va det inte så fint.

Mormor: Det va mycket glidare där.
Jag: Glidare?

Mormor: Ja. Stekare.
Jag: (tystnad)

Hur vet mormor vad en stekare är?
Haha roligt tycker jag iaf.

Lite in shopade sommar kläder har de oxå blivit.






Nej nu kallar disken.

kram kram

Kommentarer
Postat av: Louise

Snygga kläder du shoppat, från Lager?

Hehe rolig din mormor var då, hon vet säkert vad stekare är eftersom hon tycker att du också är en sån :P

2008-06-09 @ 21:57:53
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Louise

fina kläder, hmm skickade nyss en kommentar men vet ej om dn kom med

2008-06-09 @ 21:59:04
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Gustav

Din mormor är en stekare!

Haha, hon är då en rocker hon.



Hörru du kompis. Nu är jag hemma igen i stan. vi borde ses du och jag snart. Kanske ses och kika på fotboll eller bara en skön rulle?

vi hörs.

puss

2008-06-10 @ 09:22:45
URL: http://grall.blogg.se/
Postat av: marre

Haha!

Håller med Lollo, Klart hon vet vad en stekare är när hon har ett stekt barnbarn ;)



Din mormor är grym, Älskar na! :)



Kram

2008-06-14 @ 12:48:17
URL: http://mertzipe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0