For those in fear of the lake of fire.

Har börjat prenumerera på t-shirts.
Var 6:e vecka får jag hem en t-shirt som är inspirerad av en aktuell nyhet.
Sen står nyheten tryckt på insidan av nacken på t-shirten.
Tyckte det va en rolig grej och inte så dyrt heller.


dom här två har jag fått hitills.
Den vita va en välkommen t-shirt och den blå är en "riktig".



Jag funderar på att klippa mig.
Vast jag vet inte om jag ska göra dte nu och sen igen vid semestern om ungefär 2 veckor.
Eller om jag ska vänta till semestern bara.
Jobbar ju bara hela tiden iaf.. ingen anledning att va fin.

ja vi får se hur de blir.
 


Nån som är sugen att hyra kajak med mig i sommar?
Har fått för mig att de skulle va härligt att glida fram i vattnet i en sån.
Ja ni kan ju höra av er om intresse finns.



Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja nu går vi mot mörkare tider igen då. Sjukt att man firar midsommar, man borde ju sörja.

2008-06-23 @ 09:59:25
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0