All I want is you.

Måste börja med vad det vart till middag idag.
Det va mycket gott. Bör provas.

Pastasås med lövbiff.

Pastasås:

  • 3-4 skivor lövbiff
  • 1 röd lök. röd lök
  • 1 liten burk, ca 300 g champinjoner eller 150 g färska champinjoner
  • 1,25 dl matlagningsgrädde
  • ½ dl vatten
  • salt
  • svartpeppar

Jag hade i två klyftor vitlök oxå.
Jag är iaf mätt och belåten.



Igår vart de lite film shoping på kvällen.
Nåre gamla klassiker och lite annat.
Så det blir filmkväll nu nån kväll.

Dunderklumpen
Scarface
Jönssonligan Box (5 disc)
Band of Brothers - Box (6 disc)
The Football Factory
Hooligans
Gladiator / Spartacus (2 disc)

Och idag vart de mer shoping.
Bestälde nya fälgar till bilen.
image32
Nu blir pärlan fin.

Kommentarer
Postat av: Erik

Hallå kusin vitamin.
Blir det för storlek på nya sulorna då?
Har du planerat inför påsken då?
Ska du klä ut dig till påsk-kärring igen?

2008-03-18 @ 20:11:40
URL: http://erikvon.blogg.se
Postat av: Lollo

duktig du är som lagar mat då :) mer än vad jag g´ör hehe. idag blev d kinamat

2008-03-19 @ 22:20:40
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Jennie

Åhh..grymt snygga fälgar måste jag säga )= Vill oxå ha! fast först får det nog bli en ny bil tror jag =) lilla agda skulle inte passa i såna där snygga skor =)

2008-03-21 @ 05:56:46
Postat av: Stina

Oh my giddy aunt! Det där receptet var en riktig fem-etta! :)
Testade den igår och hjälp..
Tack för tipset! :)

2008-03-23 @ 14:53:23
URL: http://stina-karlsson.blogspot.com
Postat av: bejan

Brukar du spela frisbeegolf? Jag har gjort det en gång på gymnasiet och det var ganska så kul, men inte så lätt som man kunde tro =) hm ja vem jag är ojs...ja du får bilda dig en egen åsikt =)om du inte har någon fråga spontant

2008-03-27 @ 22:19:23
URL: http://www.bejans.blogg.se
Postat av: Jennie

NEEEE Adde!! När ska vi få ett nytt inlägg då?? Hade varit kul med en bild på nya bilen oxå..vi har ju bara fått se skorna till den än =)

2008-04-21 @ 20:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0