Brudar och schlager?

Då sitter vi här igen då mot min vilja.
Ska skriva några rader om helgen.

Eller vi hoppar direkt till Lördagen.
Fredags hände de inte så mycket.. Lars va förbi och lira lite ps3 bara.

I Lördags hände de lite saker iaf.
Tilde hade innebandytunering i Sandviken.
Började skittidigt... alldeles förtidigt för mig.

Åkte ut och såg en match iaf.
11- 1 mot GGIK.
Men tycker det är lite sjuk att ställaöver spelar och toppa när dom är så små.
Vafan dom är bara 9 år.
Så viktigt är de inte att vinna då.
Viktigare att ha kul och träffa kompisar.

Titta iaf bara på en match för jag skulle spela innebandy själv sen.
Spelar då jag kan ute på Luddeskolan i Valbo.
Kör från 18-21 på Lördagar. Man är lagom trött efter de.
Men efter som man är idrottsman så orkade man ut på krogen efteråt iaf.

Det va jag, Lars och Jocke. Hade lite tvspelskväll hemma hos mig först en ner på Goya.
Tycker fan det bara blir bättre och bättre där.
Vet inte om det har något med att kjolarna blir kortare och kortare där oxå.
Igår va de nog tema kortkort och fisknät.

Måste fråga, Ni tjejer som läser den här bloggen.
Vad är det med tjejer och schlager?
Sattes igång lite schlager och helt plötsligt dansas de på barer bord och ja vet inte allt.
Jag klagar inte men man blir ju fundersam.

Det va iaf en bra kväll.. eftersom man kom igång så sent så vart man inte så full heller.
Trodde de skulle bli knas efter att spelat så mycket innebandy före men de vart bra.
Tror jag ska dra ner på drickandet.
Behöver kanske inte dricka 8 öl och massa shots innan krogen äns.
Drack två öl igår och hade jätte trevligt.
Ska prova de igen nångång.

Idag har vart som söndagar är ibland. Skön slapp och lugn.
klev upp två gånger ur sängen idag före 18.30. Det va för att hämta Colan ur kylen och för att gå på muggen,
Kolla på 3 filmer och lite serier. Och när jag väl klev upp ur sängen så klev jag rätt ner i badet.
Soft.

Nu blir de soffan.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad är det med tjejer med korta kjolar som ska stå på bord o dansa undrar jag, får dem ingen uppmärksamhet annars kanske?
Ja kan ju va kul o gå ut lite nyktrare för en gångs skull, slipper man va bakis dan efter.

2008-03-17 @ 09:58:01
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Marre

Hehe, Skönt att du bytt tjejsmak.
Jag hatar schlager, spyr hellre mej själv i ansiktet än att gå på goya, använder aldrig fisknät på benen och dansar sällan eller aldrig på bord om ja inte är ensam. Keep up the good work dude!

2008-03-17 @ 18:28:31
URL: http://mertzipe.blogg.se
Postat av: Anonym

Ha ha ja du verkar skön...kul att läsa i en killes blogg hur ni tänker..ja självklart så tänker ni väll olika som killar också..
jag var emot goya förut men det finns många trevliga personer också som inte bara vill ha uppmärksamhet har jag märkt =)Ja det här med schlager är jag inte så mkt för, visst det är kul att kolla på melodifestivalen men inte att dansa till dem...de dansar kanske för att det är lätta låtar att förstå spåkmässigt och hänga med till..skulle också vilja ha svar på den frågan =)

2008-03-22 @ 16:32:37
URL: http://www.bejans.blogg.se
Postat av: Åsa

schlager...kräkas.
Men jag antar att vissa bimbos gillar att porrdansa till det för att få lite uppmärksamhet.

2008-04-09 @ 12:19:30
URL: http://artificialgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0