Get it big

Det va ett tag sen igen nu.

Har inte så mycket intressant att berätta nu heller.

Va ut på Goya igår.
Va ungefär som vanligt förutom att jonte va hemma.
Det va en trevlig kväll i stora hela.

Det höll dock inte på att bli någon alls.
Va bjuden på middag hos mormor och morfar tillsammans med resten av familjen.
Det va ju bra. Men morfar vart dålig och fick åka till sjukhuset.
Obehagligt.
Då dog ju party humöret totalt.
Det är iaf bättre med honom nu men inte helt bra.

Veckan som kommer nu blir rätt soft.
Har sån U vecka nu på jobbet.
Så jag ska bara jobba 3 dagar, ¨
Måndag, onsdag och torsdag.
Tisdag ska jag lämna ion bilen. 4400 kr hejdå.
Men det blir nog bra och då kan de va värt de.

Fredag ska jag på massage igen.
Ska bli skönt att bli lite knådad igen.

Funderar på shoping resa i helgen oxå.
Antingen till Lager 157. Det va ett tag sen man va dit,
Eller så blir de uppsala eller sthlm. Det va inte igår man va där heller.
Är ni intresserad av att följa med så kan ni ju höra av er så kanske ni får följa.

Nu ska jag sova. Ska upp 5 imorron igen.

gnatt gnatt

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hur vart han dålig? :(
Tråkigt.

2008-03-10 @ 22:33:06
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Marre

Kommentar så du överlever.

2008-03-10 @ 22:37:37
URL: http://mertzipe.blogg.se
Postat av: Ida

Vad ska de göra med bilen som kostar så mkt? :S
Hoppas din morfar blir bättre! :)

2008-03-11 @ 23:56:51
URL: http://fragglan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0