ännu en vecka.

Nu sitter jag här med en chokladkaka på 200g som troligen kommer va slut innan jag går och lägger mig.
Va lite orolig om de fanns nå pengar på kortet nu när jag handla på affären,
Pinsamt om de skulle va slut.

Helgen har vart onyttig känns de som.
men eftersom jag inte vart ut så gör det nog inte så mycket.
Dessutom har jag tränat varje dag den här veckan minst ett pass om dagen.
Har inte så mycket annat att göra när jag är ledig nu när alla vännerna flyttat härifrån.

Dom har spridit ut sig uppsala, sthlm, umeå och ja jag vet inte vart alla tagit vägen.

Kollar på da vinci-koden.
Har inte läst boken men jag har lyssnat på den.
Kanske ska knäppa igån en komedi på datorn istället.
Det får bli så,

Ha de fint.

Kommentarer
Postat av: Louise

gott med choklad ibland, men man mår illa efteråt

2008-11-23 @ 22:15:55
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

ja, de e fint, men kallt JÄVLIGT KALLT!!!

2008-11-24 @ 14:08:52
URL: http://carolinasvedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0