Morgon tvätt.

Skönt att komma igång bra på dagarna.
Klockan är bara tjugo över nio men ändå känns de som man gjort nått bra med den här dagen.

Jag har tvättat bort mitt berg med tvätt jag hade.
Och städat igenom lägenheten lite snabbt.
Märks att man jobbat mycket någon vecka nu.
Det låg typ inga vanliga kläder i tvätten.
Bara träningskläder. Bara sånns som går åt när man jobbar.

Verkar som att de blir en fin dag oxå.
Så ska nog kliva i skorna sätt i ipoden och gå ut och vandra lite idag.
Skönt att snön inte vart så långvarig.
För mig så behöver de inte komma nå mer snö i vinter.

Vet inte hur länge jag sagt att ja ska komma igång och försöka lära mig åka snowboard,
Men provade på i Åre förra vintern så nu är de en nerlagt grej.
Vissa saker passar helt enkelt inte.
Alla har sina saker som dom har talang för, snowborad va inte en av mina.

Dags att börja med julklapparna är de oxå.
Men vad ska man köpa? Och åt vilka?
Vet inte äns vilka som är hemma.
Sanna kommer iaf inte hem i jul.
Hon har de bra i värmen hon.

Har man blivit för gammal för att köpa åt typ mormor och morfar och dom där?
Och har man blivit för gammal för att få pressenter?
Roligare att ge än att få iaf.

Kommentarer
Postat av: Louise

självklart ska du köpa till mormor o morfar :P

En korg med lite vin o ost o kex i kanske.. eller om de är nykterister fin o god choklad från gefle choklad affären..

2008-11-28 @ 10:28:43
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Andreas

hehe de är vad dom fått varje år tidigare

2008-11-28 @ 11:36:30
URL: http://andreas1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0