Storhandla

Ja idag gick ju lönen att nå och kylskåpet skrek av tomhet.
Så efter dagens träning så kändes de som de va dags för en tripp till Maxi.
Lite dyrare men mycket bättre än Willys tycker jag så åker häldre dit.

Det vart en gedigen shoping tur.
Detta kom jag hem med.

A-fil
Apelsinjuice färsk
Apelsiner
Bacon
Baugetter fullkorn
Bregott
Champinjoner
Champinjoner hela
Cream fraich
Fläskfile
Fruitblast
Godingar
Godis
Saft
Julmust
Kycklingfile
Lättdryck
Makrillfile
Mellanmjölk
Morot
Oxpytt
Paprika Mix
Pasta
Pepparkaksdeg
Pommes
Prinskorv
Purjolök
Quorn
Rapsolja
Riskakor
Riven Ost
Russin
Sport Knäckebröd
Taco sauce
Tomat
Tonfisk
Vetetortillas
Vitlök
Wok Mix
Ägg

Så nu har jag lita att knapra på.
Just nu sitter jag och suger på en kall öl.
Det tyckte jag att ja va värd.

Värst med att handla tycker jag är att lägga upp på bandet och packa ner i kassarna.
Vart riktigt varmt i jackan idag när ja skulle göra de.

Nej nu ska jag se om de är nått på tv.


Kommentarer
Postat av: Louise

handlade också pepparkaksdeg sist jag var på maxi, bra att ha hemma när man vill julbaka helt plötsligt ;)

2008-11-25 @ 22:17:08
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0